Przejdź do zawartości


Wyszukiwanie zaawansowane
 
    Strona główna forum ‹ Działy techniczne - Wasze problemy, pytania itd. ‹ Zrób to Sam
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
   
    • Regulamin • • • FAQ • Zarejestruj • Zaloguj

[CA0] Błędy Ecu

Czyli poradniki napisane przez naszych użytkowników.
Odpowiedz
Posty: 229 • Strona 5 z 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez Maniek » 22 gru 2013, o 01:19

jerrylos - emulator wtrysków nic nie da CE zawsze będzie nie w każdym ale będzie, emulator służy do rozłączania wtrysków w momencie przerzucenia na gaz. Skąd wiem, bo go mam. Nie mam emulatora sondy lambda, a jak go nie będzie czy będzie uwalony CE zawsze się zapali, również emulatorem wtrysków nie oszukujesz komputera. Zasada działania? 4cyl 2xprzekaźnik, wpinasz we wtryski. 1 przekaźnik steruje załączaniem 2 wtrysków. Emu działa na zasadzie, dostaje prąd załącza przekaźnik w sobie co za tym idzie wtrysk, zdejmujesz mu zasilanie rozłącza. Rozłącz emulator, wystarczy kostkę od niego to nie odpalisz na benzynie, lecz na gazie odpalisz.
Maniek
 
Posty: 79
Lokalizacja: Pabianice, Łódzkie
Dostał piw: 7
Auto: Space Wagon
Województwo: Łódzkie
  • Strona WWW
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jerrylos » 22 gru 2013, o 21:56

moim zdaniem rozlacza to przekaznik. a emulator oszukuje komputer ze wszytsko jest oki. ja nie mam ani emulatora wtryskow ani sondy. i ze co, bo nie mam to mi podaje benzyne i gaz jednoczesnie? bzdura. jeszcze raz: emulator np sondy lambda mowi komputerowi ze sklad mieszanki po przelaczeniu na gaz jest w zakresie takim jak powinien byc (dlatego trzeba dobrac odpowiedni emulator do samochodu)
aktualnie 2 x GTI -> biały i srebrny
COLT "CA6A" ;) czyli 2.0 V6 150KM
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 SWAP 2.0 V6 150KM' 96
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 ze smaczkami z GTI
Colt c58 1.8 16V GTI 136KM '91
Colt c52 1.5 8V GLXi 84KM '89
jerrylos
Avatar użytkownika
 
Posty: 685
Dostał piw: 36
Auto: 2 x Colt CA0 GTI
Województwo: Łódzkie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez Maniek » 23 gru 2013, o 16:47

Emulator tak oszukuje dlatego tak się nazywa, do tego rozłącza wtryski, i dla tego emuluje info do kompa że chodzą i wszystko jest ok. Lecz nie zmieni Tobie odczytu mieszanki.
ja nie mam ani emulatora wtryskow ani sondy. i ze co, bo nie mam to mi podaje benzyne i gaz jednoczesnie? bzdura.

Bzdura masz rację, ale nie w tym co piszę, musi coś ci rozłączać wtryski, bo jak ich nie rozłączy to będzie pracował na 2 paliwach. Jak nie masz to masz odcięcie pompy paliwa, i wtryski chodzą na sucho, co skraca ich znacznie żywotność.
Emulator wtrysków możesz mieć ze sterownikiem wtedy masz przełącznik dotykowy, lub osobno, przełącznik ze sterownikiem.
Jeśli pod maską masz skrzyneczkę na której napisane jest choćby emulator, to to rozłącza również wtryski.
W 4cyl masz 2 w środku czarne kosteczki (przekaźniki) pod jeden są podłączone 2 wtryski.
W 6cyl masz 3 w środku czarne kosteczki (przekaźniki) również pod każdym po 2 wtryskiwacze.
Maniek
 
Posty: 79
Lokalizacja: Pabianice, Łódzkie
Dostał piw: 7
Auto: Space Wagon
Województwo: Łódzkie
  • Strona WWW
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jerrylos » 23 gru 2013, o 18:22

moja instalacja to tylko przekaznik i przelacznik. wiecej elektroniki brak :P Przy normalnej jezdzie pali 9,3-9,5 gazu w miescie i 8 w trasie :D
aktualnie 2 x GTI -> biały i srebrny
COLT "CA6A" ;) czyli 2.0 V6 150KM
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 SWAP 2.0 V6 150KM' 96
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 ze smaczkami z GTI
Colt c58 1.8 16V GTI 136KM '91
Colt c52 1.5 8V GLXi 84KM '89
jerrylos
Avatar użytkownika
 
Posty: 685
Dostał piw: 36
Auto: 2 x Colt CA0 GTI
Województwo: Łódzkie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez Maniek » 23 gru 2013, o 22:58

Miałem napisać że pewnie masz na przekaźniku :D :lol: Kiedyś montowałem tak, ale za do 4 cyl 34zł emu. to odechciało mi się walczyć z tym :D
Maniek
 
Posty: 79
Lokalizacja: Pabianice, Łódzkie
Dostał piw: 7
Auto: Space Wagon
Województwo: Łódzkie
  • Strona WWW
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez MarcinLbn21 » 1 lut 2014, o 11:02

Siemka mam jakieś błędy?? i jakie jak są:) z góry dzięki.
MarcinLbn21
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 2
Auto: Colt CA0 1.6 GLXi
Województwo: Lubelskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez Krzychu » 1 lut 2014, o 11:25

Nie masz, zapętlone krótke mrugnięcia oznaczają brak błędów :)
Krzychu
Avatar użytkownika
 
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa Rembertów
Dostał piw: 7
Auto: CAO 1.6
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez MarcinLbn21 » 1 lut 2014, o 12:49

dzięki wielkie w końcu się uporałem z nimi:)
MarcinLbn21
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 2
Auto: Colt CA0 1.6 GLXi
Województwo: Lubelskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez MarcinLbn21 » 13 lut 2014, o 17:09

Siemka dodaje filmik mam jakieś błędy??:

bo ostatnio miałem sondy lambda ale dziś została wymienione.
Ps: według mnie chyba nie ma nic błędów:)
MarcinLbn21
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 2
Auto: Colt CA0 1.6 GLXi
Województwo: Lubelskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez Peanuts23 » 13 lut 2014, o 22:39

Jak dla mnie też nie ma błędów ;)
Cookie Monster

Elmo
Peanuts23
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 787
Lokalizacja: Gdynia/Kwidzyn
Dostał piw: 57
Auto: Colt CA / W124
Województwo: Pomorskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez MarcinLbn21 » 21 lut 2014, o 22:11

Siemka dziś po remoncie głowicy po przejechaniu 1000km ba samej benzynie włączyłem jazdę na LPG i jak zawsze na LPG jeździłem paliła mi się Kontrolka check engine
tym razem to samo jest ale to norma od początku jak mam LPG to się pali mam instalację STAG 4 Sekwencję
odczytałem błędy i widzę co to coś chyba jest oto filmik:
MarcinLbn21
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 2
Auto: Colt CA0 1.6 GLXi
Województwo: Lubelskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jerrylos » 22 lut 2014, o 00:13

cztery jeden ;)
aktualnie 2 x GTI -> biały i srebrny
COLT "CA6A" ;) czyli 2.0 V6 150KM
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 SWAP 2.0 V6 150KM' 96
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 ze smaczkami z GTI
Colt c58 1.8 16V GTI 136KM '91
Colt c52 1.5 8V GLXi 84KM '89
jerrylos
Avatar użytkownika
 
Posty: 685
Dostał piw: 36
Auto: 2 x Colt CA0 GTI
Województwo: Łódzkie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jabberkonto » 22 lut 2014, o 00:25

41 - blad wtryskiwczy. Prawdopodobnie nie masz wlutowanych rezystorow:

http://lpg-forum.pl/mitsubishi-carisma- ... 54-30.html
jabberkonto
 
Posty: 796
Dostał piw: 74
Auto: Colt CAO 4wd 4g63t
Województwo: Pomorskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez MarcinLbn21 » 22 lut 2014, o 11:42

ale z tym normalnie można jeździć na LPG?
MarcinLbn21
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 2
Auto: Colt CA0 1.6 GLXi
Województwo: Lubelskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jerrylos » 22 lut 2014, o 15:59

jedyna wada to swiecaca sie kontrolka check engine. jesi ci nie przeszkadza, to mozesz z tym nic nie robic :)
aktualnie 2 x GTI -> biały i srebrny
COLT "CA6A" ;) czyli 2.0 V6 150KM
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 SWAP 2.0 V6 150KM' 96
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 ze smaczkami z GTI
Colt c58 1.8 16V GTI 136KM '91
Colt c52 1.5 8V GLXi 84KM '89
jerrylos
Avatar użytkownika
 
Posty: 685
Dostał piw: 36
Auto: 2 x Colt CA0 GTI
Województwo: Łódzkie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jabberkonto » 22 lut 2014, o 19:45

A skad wiesz ze komputer, widzac zla rezystancje cewek wtryskiwaczy, nie zaczyna zmieniac ustawien mapy paliwa?? A moze w ramach bezpieczenstwa zaczyna wzbogacac mieszanke?

To jest sekwencja, wiec instalacja nowej generacji. Ma byc zalozona tak, zeby check sie nie swiecil.

Ja bym podjechal z tym do gazownika. Moze nie koniecznie do tego, ktory to zakladal. Jesli wystarczy wlutowac odpowiednie rezystory, to nie powinno kosztowac majatku.
jabberkonto
 
Posty: 796
Dostał piw: 74
Auto: Colt CAO 4wd 4g63t
Województwo: Pomorskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez MarcinLbn21 » 23 lut 2014, o 11:58

z tego co się orientuje i wiele osób to pisało to większości się pali check engine na LPG i to jest normalne w Ca0:)
MarcinLbn21
Avatar użytkownika
 
Posty: 169
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 2
Auto: Colt CA0 1.6 GLXi
Województwo: Lubelskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez jabberkonto » 23 lut 2014, o 14:13

Ma byc tak zalozone zeby sie nie palil i koniec. Colt CAO to jest prosty silnik i ogarniety gazownik nie powinien miec problemow.
jabberkonto
 
Posty: 796
Dostał piw: 74
Auto: Colt CAO 4wd 4g63t
Województwo: Pomorskie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez ludinho1 » 6 mar 2014, o 18:19

a ma ktoś może rozkład błędów do CJ1A bo w mojej książce serwisowej nie ma takiego błędu jak 55 , mało tego wogóle nie ma błędu pt silnik krokowy. ;)
Posiadam części do CJ0 - https://web.facebook.com/Ludinho1Coltmania/
Naprawiam elektrykę CJ0 - potrzebny-spec/elektryk-colt-warszawa-i-okolice-t7475.html
ludinho1
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa-WJ-WPR
Dostał piw: 391
Auto: CJ 1.8 DOHC
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CA0] Błędy Ecu

Postprzez RoXall » 29 kwi 2014, o 13:22

Samochód zaczął szarpać od paru dni koło 4tys obrotów. Czasami jest to wyżej czasami sporo niżej. Miałem nawet sporadycznie te objawy koło 2-2,5k rpm.
Początkowo myślałem, że zalałem takie "świetne" paliwo ale jak zaplił się check postanowiłem to sprawdzić.

Błąd 12, 15 i 23.
Jeden wskazuje na przepływomierz. Można go jakoś sprawdzić bez podmianki?

Jutro mam trasę 950km - chciałbym się z tym dziś uporać.
Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, o 17:03 przez RoXall, łącznie edytowano 1 raz
Colt CA0 1.6 16V
Encyklopedia silnikowa Mitsubishi
Obrazek
..:dobre, szybkie, tanie: wybierz dowolne dwa (nie można mieć wszystkich trzech):..
RoXall
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1268
Dostał piw: 83
Auto: 三菱コルト4
Województwo: Mazowieckie
Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

Odpowiedz
Posty: 229 • Strona 5 z 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12

Powrót do Zrób to Sam


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Strona główna forum
  • Ekipa •Usuń ciasteczka
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy