Dziwnym trafem zawsze jak wyjadę na miasto to się z kimś złapię Ostatnio była to mazda mx-3 :p w najsłabszym motorze (90KM?) i dostała lanie od mojego czarnucha nie była to jakaś duża przewaga ale gościu mógł tylko wąchać palony olej :p Niestety do 90-konnego civica nie mam podjazdu
Nie wiem czy dobry dział, ale wrzucam dwa filmy ze startów moim Coltem w imprezie po szutrze. Auta które zostały w tyle, to m.in. Astra 2.0, Astra 1.6, Maluchy z silnikami 1.1, Civic, Mitsubishi Pajero
Almera gti i civic4g podlubany na 130KM polegly , ale to raczej inna klasa. Wczoraj stanalem z seicento 1.2 turbo 178 KM 750kg wagi Fajne autko. Start zawsze dla colta, ale potem do konca 3 biegu wypracowana przewaga sie nie zmeiniala:) Czyli colt jak na serie jedzie OK Dodam, ze wlasciciel seicento bedzie wrzucal 1.4 T-Jet wiec colcik bez modyfikacji nie da juz pewnie rady
Za to przegralem z najszybym dieslem w Polsce w FWD, a mianowicie seat ibiza 1.9 tdi . Moc 261KM/430NM+Metanol+NX - ET@12,64. co do samej mocy zmienia sie w zaleznosci od konfiguracji (nie wiem jaka mial wczoraj). Start dla colta, ale po zapieciu 3 biegu Ibiza mnie przechodzila
Ibiza Bartezza znam temat z forum seata ibizy. On tam ma różnie, teraz nie wiem czy bez metanolu nie ma coś ~290KM, a na metanolu coś mi się kojarzy, że w okolicach 360KM.
To wlasnie ta ibiza Z metanolem ma cos pod trzysta, ale moze dodatkowo strzelic z nitro i wtedy cos kolo 340KM No, ale ze mna pewnie nie strzelal nitro Co nie zmienia faktu ze barthez ma niezle narabane i wlozyl kupe pieniedzy w to auto....
Wczoraj w nocy objechałem gościa w Mazdzie 626 z napisem sport edition na Jana Pawła w Wawie.
Na początku ruszyliśmy z rolki i w palnik do świateł dojechałem wysunięty o pół auta przed niego, specjalnie się nie wysilałem bo nie końca wiedziałem, że się ścigamy. Drugi start ruszyłem od niechcenia bo nie sądziłem, że jego ambicja nie zniesie że objeżdża go upierdzielony 20 letni colt ale patrze kolo ciśnie to od dwójki i ja cisne ale byłem za szybki i moja skrzynia nie wiedziała chyba co chce zrobić ...źle weszła mi trójka... usiadłem mu na dupie, chciał uciec skacząc po trzech pasach i tak przejechałem mu na zderzaku myślę, ze 2 światła.
Dojechaliśmy do świateł za rondem ONZ pomiędzy nami jakaś fura. Tym razem już obaj wiedzieliśmy co jest grane. Ruszyłem bez spiny i pisku ~gaz dopiero na zielonym w okolice 2,5k. Jak wrzucałem trójkę byłem już przed wiaduktem a on ponad długość auta za mną. Na czwórce bylem już na wiadukcie jadąc pod górę a on na dole równolegle do mnie ale dystans nie zmniejszał się (pomimo górki przede mną). Spotkaliśmy się na dole za wiaduktem na światłach na Koszykowej. Mina gościa bezcenna, szkoda, że skręcił ciekawe jak by to wyglądało na prostej do GUSU. Podejrzewam, że początku uciekłbym mu bardziej a ale na końcu piątki zacząłby mnie doganiać.
Swoja drogą nie wiem czy ten jego samochód to takie padło, czy fura gwizda a kierowca pizd@. Chyba, że chłop sobie tylko naklejkę dokleił, ciekawe co tam naprawdę siedziało. W każdym razie przyspieszyłem ostatnio trochę zapłon i stały się pierdolone cuda. Samochód wyczuwalnie szybciej się wkręca na obroty a spalanie w trasie do pracy spadło mi z 6,4-6,5 na poniżej 6,1L/100. Nie jestem tylko pewien czy nagle nie pojawił się apetyt na branie oleju ale nie widzę powiązania a i chmury za sobą nie zostawiam niebieskiej.
KZK na łódzkim "kaloryferze", jechałem (niestety) na zimowej gumie. Mój najlepszy czas, okazał się najlepszy w klasie o pojemności 1.3-1.8 i udało się objechać sporo innych aut:)
ja swoim 1.3 75km to mogę chyba tylko z uniakami podbijać hehe . wie ktoś ile ten silnik ma do setki?. bo taki pomiar start auto i stoper i przy paczce stop stoper to chyba z 15s/miałem. bryndza nędza
Civic UFO Type-R. Prywatna droga, skrzyżowanie, Civic jedzie normalnia a ja sie wbijam przed niego z kreski. Zbieram Colesława a ten dociska gaz, tak doszlismy do 160 km/h ale civic się już potem oddalał w lusterku
na CM od 2010 r Colt CJ1A-> 2010-2013 Colt czT ->2014-2018 Renault Megane IV 1.2 Tce Phase I ->2018-