


Alkanick napisał(a):Reset:
1. Najlepiej przed całą czynnością trochę rozgrzać silnik i się kawałek przejechać to przyspieszy późniejszy proces.
2. Odłącz klemę od akumulatora i odczekaj 5 może 10min, w tym czasie upewnij się że wszystkie odbiorniki prądu są wyłączone np. radio, światłą, nawiew, ogrzewanie.
Nauka obrotów:
3. Podłącz klemę nazad, odpal silnik i tu ważna część nie ruszaj nic ani pedału gazu ani żadnych świateł nic. Czekaj aż do samoistnego odpalenia się wentylatora na chłodnicy to zajmie średnio 15min w zależności od temp. otoczenia.
4. Jak wentylator się uruchomi zgaś silnik, teoretycznie gotowe ale ja jeszcze robię tak: czekam z otwartą maską z 5 min i odpalam ponownie sprawdzam i kontroluję pracę silnika nie ruszając nic, jeśli wszystko jest OK gaszę i odpalam ponownie.
5. Cieszę się normalną jazdą i pracą silnika.
Maniek napisał(a):Kolego Marcin tkwimy w błędnym kole.
1. Odpowiadasz że auto chodzi ładnie w wyższym pułapie obrotów co znaczy że po tym co pisaliśmy jest ok - pytasz czy wymiana pompy pomoże.![]()
2. Mam pytanie masz tylko błąd czy również objawy??
MarcinLbn21 napisał(a):a wymiana pompy paliwa załatwi sprawę?:)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości