Tovija napisał(a):A gdzie przelot 2.5 " ? Przecież spaliny muszą mieć przez co uciekać
Marian napisał(a): a może nawet ktoś tak ma - czy seryjny IC + wkładka K&N, downpipe + końcowy przelotowy zniesie program na jakieś 180KM jeżeli nie upieram się przy dwójce z produ?
ledziu napisał(a):Panowie... widzę że Was fantazja ponosi... 350Nm na korbkach z czt i na paliwie 102 hmmm a co one daje w kwestii realnego Nm?
cztlbn napisał(a):Paliwo nie daje nic, za to można poszaleć zapłonem podczas strojenia, a to już ma wpływ.
cztlbn napisał(a):Tu masz test, w imprezie STI różnica między paliwami sięga nawet 35Nm...
Podczas strojenia sytuacja jest analogiczna - można więcej.
ledziu napisał(a):A zdajesz sobie sprawę co znaczy utrzymać do odcinki tak wielkiego niuta w stosunku do mikro silnika???
ledziu napisał(a):cztlbn ok. jak ten filmik jest dla Ciebie wyznacznikiem fajniejszej jazdy czt po zagramanicznym tunigu to w sumie nie będę już dyskutował...
Ogólnie... jest to taka sama ściema jak te 350Nm na serii turbo i silniku a na filmiku brakuje łałów pasażera wtedy wyszłoby 100Nm więcej
cztlbn napisał(a):. Masz rację, dyskusja nie mam sensu...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość