Masz pytanie, które może dotyczyć każdego z modeli i nie wiesz gdzie je zamieścić? Skorzystaj z tego działu!
Regulamin działu 1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu: Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem! Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg
2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn: - Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)? - W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)? - Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)? Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy! Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie
3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Witam mam mały problem, posiadam colta od paru dni i zauważyłem ze ma problemy z nagrzewaniem się gdy jadę, jak stoję np w korku wskazówka idzie do góry ale gdy tylko roszę i przejadę jakiś odcinek wskazówka jest już praktycznie na dnie. Może miał ktoś taki problem i mi pomoże, wszystkie płyny są jak najbardziej w porządku nic nie ucieka.
tez sie zgadzam. jak masz zimny silnik odpal fure i sprawdzaj czy gorny i dolny waz chlodnicy nagrzewa sie tak samo. jesli tak to termostat siadl normalnie przy sprawnym gorny waz robi sie powoli cieply, a dolny jest calkowicie zimny. dopiero kiedy termostat pusci obieg bo silnik sie nagrzeje dolny waz robi sie cieply
aktualnie 2 x GTI -> biały i srebrny COLT "CA6A" czyli 2.0 V6 150KM CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 SWAP 2.0 V6 150KM' 96 CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 ze smaczkami z GTI Colt c58 1.8 16V GTI 136KM '91 Colt c52 1.5 8V GLXi 84KM '89
Dzięki wielkie,jutro jadę zamówić termostat. Popołudniu zrobiłem test z wężami i nagrzewały się praktycznie równomiernie Mam nadzieje ze to bedzie koniec problemow z nagrzewaniem
miałem to samo co ty od dołu był wąż zimny a u góry gorący to samo chłodnica od góry do połowy była ciepła od połowy do dołu zimna. Wymieniałem termostat i jest ok
Dzisiaj nowy już zamówiony, jutro czeka mnie przekładanie a jak na złość ten stary chyba się odciął ale i tak wole wymienić bo spalanie 11/100 mi się nie podoba a i zima idzie:D
Wymieniaj, droga sprawa to nie jest. Teraz przynajmniej termostat był cały czas otwary, gorzej jak później zatnie się znowu ale już na zamkniętym. Daleko nie zajedziesz wtedy
Termostat wymieniony, w kabinie cieplo ALE...... wskazowka od temp nadal nisko, juz nie tak nisko jak przed wymiana, podczas jazdy unosi sie tak na 1/4 skali. I nie wiem czy tak ma byc czy trzeba przeczyścić przewody moze poprzedni wlasciciel nalal jakiego uszczelniacza. Co sądzicie?
kisiello nie będzie wtedty takiego objawu. Wentylator owszem będzie chodził cały czas jak czujnik temp złapie temp. a golf ma również przy bloku czujnik jak i termostat
zielony, wentylator zalacza sie dopiero jak silnik lapie dobra temp. Tylko jedno mnie dziwilo ze jakas piana mi z chlodnicy wyplywala jak odpowietrzalem
Dzisiaj pojechalem do mechanika,odpowietrzyl jeszcze raz, sprawdzil przewody i nic a co najgorsze silnik nie chcial sie nagrzac do 90, wedlug mechanika poprzedni wlasciciel wlal jakies cudo do chlodnicy i ja zapchal