Przejdź do zawartości


Wyszukiwanie zaawansowane
 
    Strona główna forum ‹ Działy techniczne - Wasze problemy, pytania itd. ‹ CJ0-CJ1A-CJ2A-CJ4A - Dział techniczny
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
   
    • Regulamin • • • FAQ • Zarejestruj • Zaloguj

[CJ0] Strzały gazu

Problemy i pytania odnośnie modeli produkowanych na przełomie 1995 - 2003 roku.
Regulamin działu
1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu:
Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem!
Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg

2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn:
- Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)?
- W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)?
- Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)?
Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy!
Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie

3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Odpowiedz
Posty: 28 • Strona 2 z 2 • 1, 2

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez kuba_195 » 30 sty 2014, o 15:30

panowie jeśli chodzi o strzały w wydech to wiem z autopsji że spowodowane mogą być nieszczelnym tłumikiem drgań, po wymianie problem praktycznie nie występuje. jeśli chodzi o strzały w kolektor to zła mieszanka jest tego powodem. jesli nie masz sekwencji radzę:
-rozebrać parownik i dokładnie wyczyścić membranę która często jest strasznie brudna , i powoduje zakłócenia na niskich obrotach.
-wymiana filtra powietrza
-wymiana filtra gazu
- sprawdzenie i zlikwidowanie wszystkich ewentualnych nieszczelności w układzie dolotowym.
dla mnie, ktoś kto zakłada zwykły gaz do samochodów z przepływką inny niż sekwencja jest troche ograniczony intelektualnie. Po pechowym strzale gazu w filtr możemy się pożegnać z przepływką która kosztuje ok 300zł , a taka różnica jest między instalacją sekwencyjną a zwykła. pozdrawiam.
kuba_195
 
Posty: 5
Dostał piw: 0
Województwo: Nie dotyczy
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez marjas007 » 30 sty 2014, o 15:32

temat troche stary ale powiem o moich doswiadczeniach. tez mi strzelał gaz , nie pomogły ani wymiana przewodów wysokiego napięcia, swiec, filtra powietrza, regulacja gazu w dwóch warsztatach, dopiero regulacja zaworów rozwiązała problem . .od tamtej pory przejechałem juz 20 tys km i nic sie nie zdarzyło, więc polecam sprawdzenie luzu zaworowego, tania usługa a może pomóc
marjas007
 
Posty: 1
Dostał piw: 0
Województwo: Nie dotyczy
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez marcin27 » 30 sty 2014, o 15:34

kuba_195 napisał(a):dla mnie, ktoś kto zakłada zwykły gaz do samochodów z przepływką inny niż sekwencja jest troche ograniczony intelektualnie. Po pechowym strzale gazu w filtr możemy się pożegnać z przepływką która kosztuje ok 300zł

z tego wynika ze jestem ograniczony :) ale wystarczy załozyć mixer z bumklapką i ograniczenie się kończy :P a co do strzałów pomogła wymiana świec i kabli.
marcin27
 
Posty: 5
Dostał piw: 0
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez yakuza1987 » 30 sty 2014, o 15:34

strzały powróciły znów wymiana świec przewodów regulacja............ i to samo może cewka zapłonowa ale nie wiem jak to sprawdzic
Jednak cewka jeden gar nie robi roboty ;/
yakuza1987
 
Posty: 21
Dostał piw: 0
Województwo: Nie dotyczy
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez Maniek » 31 sty 2014, o 01:21

sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Większość przypadków ze strzałami dotyczą zmiany mieszanki gaz/pow, jak będzie ssał na "lewo".
Maniek
 
Posty: 79
Lokalizacja: Pabianice, Łódzkie
Dostał piw: 7
Auto: Space Wagon
Województwo: Łódzkie
  • Strona WWW
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez georozyn » 9 paź 2014, o 23:02

Właśnie uporałem sie ze strzałami w filter powietrza w Mitsu Colt CJO 1.3- 1996r . No świece były przyczyną najbardziej ale , od początku. Wymiana palca rozdzielacza w aparacie zapłonowym , kopułki i paska rozrządu i propozycja mechaników na koniec- wymienimy świece. Wymienili mi na Bosch. Strzelał po nich gorzej niż przed naprawą.Zmienili mi położenie zapłonu ,przyspieszyli go bo mniej strzelał jednak wróciłem z powrotem do pierwotnego położenia.Po dodaniu gazu się dławił - zdychał, przerywał wydedukowaliśmy że, słaba iskra. Poradzono mi wymienić świece na NGK BPR5ES-11, no strzelał, ale sporadycznie( pomimo zmiany szczeliny na 0,80 szczelinomierzem,bo fabrycznie jest ustawiona na 1,1).Inny gazownik ustawił na kompie dawkę, parametry ale nadal strzelał z NGK.
Od dziś mam świece DENSO- 4 sztuki 52 zł , jak ręką odjął i szczelina na 0,8 mm koniecznie, nawet była ustawiona fabrycznie.Mam LPG jednopunktowy wtrysk.
Taka moja rada świece DENSO, takie jak w instrukcji obsługi ( obecnie to jakoś W16TT) . No przewody też wymieniłem na jakieś japońskie, przed założeniem NGK. Wszystko kupiłem w JAPOMOTO w Poznaniu.
georozyn
 
Posty: 8
Dostał piw: 0
Województwo: Wielkopolskie
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez georozyn » 2 mar 2015, o 01:00

świece Denso szczelina 0,8mm ,kable japońskie o słusznej długości,koniecznie nowy filtr powietrza Np. FILTRON, kopułka i palec rozdzielacza a okazało się że aparat zapłonowy tzw.iskrownik a po nim regulacja i po kłopocie
georozyn
 
Posty: 8
Dostał piw: 0
Województwo: Wielkopolskie
Góra

[CJ0] Strzały gazu

Postprzez ludinho1 » 2 mar 2015, o 10:07

co to jest iskrownik? przyznam że pierwsze słyszę takie określenie w mitsu ;) . dedykowane świece denso mają odstęp 1.1mm . takie używam od dawna i są bdb , i apropo czyszczenia membrany w reduktorze - błąd . tego się nie czyści tylko wymienia ;) .
Ogólnie w lpg podstawa to sprawny zapłon , czysty filtr powietrza i filtr gazu i co 10tyś trzeba spuszczać syf a co około 50tyś km trzeba regenerować reduktor
Posiadam części do CJ0 - https://web.facebook.com/Ludinho1Coltmania/
Naprawiam elektrykę CJ0 - potrzebny-spec/elektryk-colt-warszawa-i-okolice-t7475.html
ludinho1
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa-WJ-WPR
Dostał piw: 391
Auto: CJ 1.8 DOHC
Województwo: Mazowieckie
Góra

Poprzednia strona

Odpowiedz
Posty: 28 • Strona 2 z 2 • 1, 2

Powrót do CJ0-CJ1A-CJ2A-CJ4A - Dział techniczny


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Strona główna forum
  • Ekipa •Usuń ciasteczka
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy