Masz pytanie, które może dotyczyć każdego z modeli i nie wiesz gdzie je zamieścić? Skorzystaj z tego działu!
Regulamin działu 1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu: Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem! Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg
2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn: - Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)? - W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)? - Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)? Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy! Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie
3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Bo skrzynia 1,3 jest krótsza od 1,6 za sprawą przełożenia a 3000rpm to jest przy licznikowych 100km/h ale w 1,6. W 1,3 i w gti jest 3300rpm. Chyba, że mowa o prędkości GPS ale to nie zostało podkreślone.
W 17 pytaniu powinna być możliwość zaznaczenia obydwu odpowiedzi bo szły i Denso i NGK. Sporadycznie ale się zdarzało. Dwa pytania w pośpiechu źle odczytałem zamiast najszybszy to najwolniejszy
Jak na totalny brak fanatyzmu do wszystkiego co występowało po 4 generacji to i tak nieźle. Parę odpowiedzi strzeliłem ale pytanie o luzy zaworowe mnie zabiło ))) Szkoda, że czasu nie wyświetla w tabeli zwycięzców wyszłoby kto ile na necie siedział )))
aż musze sprawdzić u siebie. mam skrzynie z gti i wydaje mi się że też ma 3k przy stówce. a skoro podobna do 1.3 to by sie zgadzało. A cj 1.3 wszystkie też mają 3k przy stówce.
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu. Prezes FTO Club Polska
Nie wiem jak jest c CJ ale u mnie na skrzyni z GTi było 3300rpm 3000 równo jest na skrzynoi z 1,6 więc siłą rzeczy trudno aby było tyle samo na 1,3 i gti bo jest albo mniejsze przełożenie główne ale miejsze przełożenia biegów. Skrzynie 1,3 i gti to hybrydy albo mają przełożenie główne z 1,6 albo poszczególne przełożenia biegów. Tylko nie pamiętam co w której ale jest w manualu...
Tak czy siak jedna odpowiedź w tym pytaniu w takim razie nie jest prawidłową.