Musze poruszyc znow temat remapu. Na poczatku roku chce zrobic remap. Pochodze z Poznania wiec najbardziej po drodze jest mi Maptek. Problem w tym, ze nie moge sie cos z nimi dogadac. Mam wrazenie, ze traktuja sprawe jakbym byl kolejnym gosciem po paru browarach, ktory robi sobie jaja w stylu "co mozecie zrobic z moim autem..." Gdzie mozna by jeszcze zrobic profesjonalny remap ? Na pierwszym miejscu to chcialbym miec to zrobione dobrze i fachowo a potem cena. Chce miec mozliwosc wyboru miedzy dwoma lub trzema mapami, nie wiem, moze na "swini". Z gory dzieki za info.
VAG to obciach dla fanów motoryzacji Nie cierpię klepać w qwerty
Zadanie świni równie dobrze spełni ebc. U mnie były dwie mapy i było ok. Piszę w czasie przeszłym bo sprzedałem autko koledze ale mam wgląd w to jak jeździ . Co do remp-u to proponuje poszukać firmy która Ci zrobi fajnie strojonko a nie na zasadzie przedstawienia wykresu z cyferek wyglądającego jak garb wielbłąda
no Łódż by mi pasowała. A jak jezdzi autko marceliszpaka ? A w ZTR dobrzez ogarna temat dwoch map ? Chodzi mi o to aby cos sie nie rozlecialo po krotkim czasie. Ale masakra, w CZT marceliszpaka zrobili 264 KM Tyle to ja nie chce
VAG to obciach dla fanów motoryzacji Nie cierpię klepać w qwerty
miałem okazje prowadzić colta marceliszpaka - nie mam najmniejszych zastrzeżeń do ich pracy
mapy sobie zmieniałem na żywca podczas jazdy przełącznikiem pod kierownicą, auto daje wrażenie dobrze zrobionego i nie budzi żadnych zastrzeżeń podczas jazdy
z tego co marceliszpak opowiadał to oni tam podczas remapu dmuchnęli więcej, ponad 400nm wyszło ale to ściągneli żeby nie zrobić krzywdy samochodowi
a jak to ogarneli od strony technicznej ? Jak zakombinowali z wyborem map ? Ja bym chcial dwie mapy na PB95 (prawie seria) i PB99 (cos ostrzejszego ale bez przesady ) Popytam i potem sie do nich odzezwe.
VAG to obciach dla fanów motoryzacji Nie cierpię klepać w qwerty
dolot - seria z wkładką K&N, wszystkie rury seryjne wydech - MG motorsport 2.5" z down pipem, seryjny kolektor IC - nie pamiętam od kogo, fmic? turbo - hybryda z td04t15/t16 - też nie pamiętam dokładnie które EBC - evo 8 albo 9 pompa paliwa - to było chyba walbro 255lph wtryski - różowe z STI, chyba wysterowane na DET III Całość uzupełnia poprawione chłodzenie inną chłodnicą, wiatrakiem i chłodnicą oleju
nie wiem czy DET III nie ma limitu do dwóch kompletnych map, u marceliszpaka to był po prostu przełącznik kołyskowy na plastiku pod kierownicą, można było zmieniać podczas jazdy.
mam nadzieje, że się nie pogniewa za przedstawienie jego konfigu
rufuz napisał(a):Ja bym chcial dwie mapy na PB95 (prawie seria) i PB99 (cos ostrzejszego ale bez przesady )
Jeżeli nie chcesz nic ostrzejszego oraz sporego zakresu prac bo co by nie mówić marceli miał już troszku po dłubane zrób to co ja miałem czyli ABCadło turbolota... - wydech z DP - ICek ja miałem nissensa - dolot czyli zdjęcie ori puchy i załozenie stożka - EBC greddy z dwiema mapami
Jedną mapkę miałem ustawioną na max zestawu czyli 223km/300nm ładnego wykresu a drugą około 200km. Na mapie max potrafił wskoczyć w tryb awaryjny ale jak się wyczuło temat nie było to uciążliwe.
Mój zestawik o tyle jest dobry że tani w wykonaniu no i daje fajnego NM. Takie połączenie taniości i szybkości.
Ogólnie silnik ma bardzo duży potencjał ale trzymany przez kilka detali takich jak aktuator, przepływka i ECU (ewentualnie LSD).
Aktuator jest stosunkowo łatwo do ogarnięcia natomiast przepływka i ECU już trochę trzeba wydać kaski. Seryny ECU stroi się "na stole" i ma sporo udziwnień które przeszkadzają w dłubaniu.
Ogólnie z mojego doświadczenia dłubaka zalecam dobre strojenie i dbanie o szczegóły ponieważ ma to później ogromny wpływ na jazdę i doznania z niej płynące. Wykresy traktuj poglądowo.
a kto robil,stroil autko ? Ten IC nissens to gdzie kupic ? Wiem, ze to sa koszty. Zalezy mi aby to bylo zrobione dobrze, cena jest mniej wazna. Ledziu Twoj opcja jest ok Bez przesady to mialem na mysli, ze ja tym autem na codzien dojezdzam do pracy 50 w jedna strone dlatego jedna mape chce miec nieco wiecej niz seria a druga cos mocniejszego.
VAG to obciach dla fanów motoryzacji Nie cierpię klepać w qwerty
Autko robił kolega ale to co było zapodane od strony technicznej nie jest jakimś wielkim łał... Strojenie BRT Piaseczno cena hmm... tu jest pytanie bo było trochę barteru Nissens-a zamawiasz w Warszawie w/g wymiaru później mogę dać Ci namiary. Cena około 800zł. Reszta do sprawdzenia w necie. Dolot miał jedyna "zagwostkę" czyli w ori rurke wkłada się sprężynę żeby rureczki nie zasysało .
Co do ceny vs "dobrze" to generalnie za "dobrze" trzeba zapłacić ale nie jest tak że "dobrze" automatycznie potraja kwotę wydatków. Np. ICka nissens-a biorę tak na wszelki wypadek ponieważ jest droższy o 450zł a daje mi pewność że mam coś z górnej półki. Kaska przepłacona nie wielka a człowiek spokojniejszy .
Ogólnie bardzo mocno kieruje się szczegółami tak żeby je dobrze dograć a później można na bazie szczegółów budować wymiatacza i iść na grubo.
Dynosoft w Katowicach się nie podejmuje strojenia czt. Okrężną drogą dowiedziałem się, że przy remapie seryjnego ECU mu się to nie opłaca, jest za dużo grzebania i w tym czasie zrobi 5 tdi
Co prawda daleko bo W-wa http://www.strojenia.pl Ale stroili gala 6a13 sohc turbo na seryjnym ecu i z tego co słyszałem kosztowało to coś pomiędzy 1-1,5kzł
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu. Prezes FTO Club Polska
najgorsze, że najsensowniej o solenoidach turbo mówił człowiek z 4turbo, którzy dali taką cenę... powiedział, że to nie problem, mają na miejscu solenoidy z evo i te zawory mac, do sprawdzenia na czym będzie najlepiej chodził
mi by cos takiego przypasowało, spróbuję pogadać czy w mapteku ogarną boost controler. choc z drugiej strony Katowice by mi pasowały z jednego względu. Na wiosnę jadę do muzeum Auschwitz na zwiedzanie studyjne wiec do K-wic mogę podjechać autem a dalej PKP. Oooo to jest mysl. A znacie 4turbo ? Dobrze ogarna temat dwoch map na boost controlerze ? na dniach kupuje "heblowinę" tarcze EBC TG i klocki EBC pod koniec lutego opony Kumho szerokość 225. jeszcze jakby mi sie udało zapodać siedzenia z lancera evo to już by było super
VAG to obciach dla fanów motoryzacji Nie cierpię klepać w qwerty
No ogarniają, ale jak im dzisiaj nakreśliłem co chce to cena dla jednej mocnej mapy to 3000pln brutto, nie chce myśleć ile wezmą za dwie Poza tym jak chcesz dwie, to albo potrzebujesz taki EBC jak Ci ledziu podsyłał, albo DET 3. Na seryjnym tego nie zrobisz. No to 5k lekko...