tresorex napisał(a):O cj u kickstera od 16:27
https://youtu.be/R008P7IwExQ
Tres padłem...
"[...]więc jeśli ktoś chcę tą listę traktować jako auta dla kobiet - to ma do tego prawo."
https://youtu.be/R008P7IwExQ?t=78
Coś w tym jest prawdziwe "MENSKIE MIENSOŻERNE" only CA

CJ auta dla kobiet

CA auta dla najlepszych (kobiet też) hahaha... taki żarcik

Ale wojna poleci,

PS>Gosiu odpowiadając na Twoje pytanie w kwestii wyższości CA nad CJ:
-Lepiej wygląda nie mając tych śmisznych świateł z tyłu (na czarnym to jeszcze jakoś wygląda

-Ma grubsze blachy
-Ma lepszą gamę silnikową (chociażby sam GTI bez konieczności swapowania z NSXa jednostki 1,8dohc bo diesla na oczy nie widziałem 4D68)
-istnieje w tej generacji coś takiego co się nazywa AWD czyli 4x4 w dodatku Full Time
-a ten sam praktycznie silnik 4g92 w tej właśnie generacji, pomijając wersję DOHC i MIVEC, piszę o SOHC bo ten występuje w Europie ma 10KM więcej.
-Osobiste wrażenie jeżdżenia serią - CA lepiej się prowadzi
Korzystnych wpływów odwrócenia silnika w komorze CJ o 180', poza rzekomo większa dostępną gamą silników na rynku nadających się bez rzeźby na swapa (evo 4-9, fto, 1,8dohc z carismy NSX a rzadziej 6a13 z gala w wersji NA ) nie zauważyłem. A w sumie i w samym CA jest w czym przebierać (evo 1-3 - mało, tanie jak barszcz 4g63 z ecli 1 i 2 - tego jest sporo i uturbiona jego wersja z tych samych modeli, kolejne to 1,8 z GSRa, 6a12 v6 z galanta produkowanego e50/e88, oraz R4 4g63 N/A, na upartego z 6g72 z sigmy/3000 <widziałem takie projekt>, oraz samo uturbienie 1,8 dohc ).
Fakt CJ ma częściej poduszki na wyposażeniu ale i CA się trafiają (w sensie dla pasażera). Sam mam taką dechę.
Osobiście jednak zarówno w przypadku CA jak i CJ strefa zgniotu nie jest zbyt optymistyczna ale z uwagi an stan podłużnic oraz grubość blachy wolałbym w przypadku dzwona siedzieć w CA.
Amen!