Problemy i pytania odnośnie modeli produkowanych od 2002 roku do dnia dzisiejszego.
Regulamin działu 1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu: Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem! Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg
2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn: - Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)? - W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)? - Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)? Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy! Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie
3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Witam serdecznie. Konkrety. Klimatyzacja nie działała od początku. Zapalała się kontrolka klimy ale ośka nie ruszała. Wymieniłem sprzęgło bo było rozwalone. Ośka się kręci. Napięcie 12 v dochodzi do sprężarki ale brak minusa. Po podłączeniu na ostro od minusa akumulatora do sprężarki klimatyzacja rusza. Czy może być problem z przewodami? Jest jakiś bezpiecznik od klimy?Albo może stycznik?jak sprawdzić czujnik ciśnienia klimatyzacji bo może on za to odpowiada? Poza tym z tego co się dowiedziałem ten czujnik jest niedostępny. Poza tym po włączeniu na ostro rurki robią się chłodniejsze ale w środku z kratek to tak bardzo średnio chłodzi. Jest różnica po uruchomieniu oczywiście ale szału nie ma.Klima nabita oczywiście. Po podłączeniu manometru do portu niskiego ciśnienia po włączeniu klimatyzacji ciśnienia spada.
Aktualizacja. Znalezione dwa wycieki. Przy łączeniu górnym chłodnicy z rurką prowadzącą do sprężarki i przy plastikowym korku osuszacza.Wymiana chłodnicy i zobaczymy co będzie dalej. Pytanie,jaki rozmiar oringów przy łączeniach chłodnicy?