CA0 z motorem 4G93, po swapie zrobionym 4 lata temu.
Dawca nadwozia od Tomchucka, buda bliska perfekcji, silnik w moich rękach od ponad 10 lat przeżył poprzednią.
Auto raczej bliżej niż dalej do określenia jako stan ideał.
U mnie robi przebiegi mniejsze niż 1000km na rok i to tylko dlatego, żeby go utrzymać w sprawności, nie mam i nie będę miał kiedy nim jeździć i muszę przestać się łudzić, a szkoda, żeby tylko pająki miały z niego pociechę.
Nadwozie:
- rocznik 1994
- z przebiegiem 93tys km.
- bez żadnej rdzy, ani grama, żadnej wgniotki ani zadrapania, od spodu ideał
- pomalowane w kolorze z palety Toyota/Lexus kod 205.
- lotka GTi
Mechanika:
- Seryjne 4G93
- kolektor wydechowy od Protona Satrii żeby był rurowy, a mieściła się sprężarka klimatyzacji
- żadnych problemów, nic do zrobienia
- przy swapie profilaktycznie wymienione panewki
- wydech na dwóch tłumikach przelotowych, dość głośny
- felgi Dezent 15" z rocznymi oponami Rainsport 5, praktycznie bez przebiegu
- tarcze 276mm od Mini i 2 tłoczkowe zaciski od Galanta
- rozpórka kielichów przód
Wnętrze, wyposażenie:
- fotele od Mitsubishi FTO, obszyte na nowo, idealne
- kanapa od GTi
- klimatronik, sprawny, klima chłodzi elegancko
- kierownica Momo 36cm oryginalna dedykowana do Colta/Eclipse 1G
- elektryczne szyby, lusterka
- podłokietnik ze schowkiem, cupholdery, jakieś lepsze głośniki, wycieraczki z czasówką, wszystkie rarytasy jakie się dało w Colcie

Cena 20tys. zł
Więcej zdjęć, filmików, info - pisz, ogarniemy.