Przejdź do zawartości


Wyszukiwanie zaawansowane
 
    Strona główna forum ‹ Działy techniczne - Wasze problemy, pytania itd. ‹ CA0-CA1A-CA4A-CA5A i CC4A - Dział techniczny
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
   
    • Regulamin • • • FAQ • Zarejestruj • Zaloguj

Mitsubishi Colt IV 1,6 16V Skrzynia automat.

Problemy i pytania odnośnie modeli produkowanych na przełomie 1992 - 1996 roku.
Regulamin działu
1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu:
Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem!
Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg

2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn:
- Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)?
- W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)?
- Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)?
Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy!
Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie

3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Odpowiedz
Posty: 4 • Strona 1 z 1

Mitsubishi Colt IV 1,6 16V Skrzynia automat.

Postprzez An-2 » 15 lip 2023, o 14:51

Uszkodzeniu ulega rurka przy chłodnicy. Wyciek oleju auto się zatrzymało mimo że silnik pracował i włączony był bieg. Po naprawie dolano olej. Auto rusza po chwili przestaje ciągnąć mimo że silnik pracuje. Po ostygnięciu znów ciągnie przez chwile i się zatrzymuje tak jak by coś się ślizgało.
Co mogło się uszkodzić w skrzyni???
An-2
 
Posty: 19
Dostał piw: 0
Auto: Mitasubisi Colt 1,6 113 KM
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Mitsubishi Colt IV 1,6 16V Skrzynia automat.

Postprzez tomchuck » 16 lip 2023, o 12:34

poziom oleju w skrzyni sprawdzany przy pracującym silniku czy zgaszonym?
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu.
Prezes FTO Club Polska
tomchuck
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1789
Lokalizacja: Śrem
Dostał piw: 521
Auto: FTO
Województwo: Wielkopolskie
Góra

Mitsubishi Colt IV 1,6 16V Skrzynia automat.

Postprzez An-2 » 24 lut 2024, o 14:54

Poziom oleju sprawdzony przy odpalonym i dobrze jest.
An-2
 
Posty: 19
Dostał piw: 0
Auto: Mitasubisi Colt 1,6 113 KM
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Mitsubishi Colt IV 1,6 16V Skrzynia automat.

Postprzez jabberkonto » 27 lut 2024, o 21:11

Moze olej niezgodny ze specyfikacja ?
jabberkonto
 
Posty: 796
Dostał piw: 74
Auto: Colt CAO 4wd 4g63t
Województwo: Pomorskie
Góra


Odpowiedz
Posty: 4 • Strona 1 z 1

Powrót do CA0-CA1A-CA4A-CA5A i CC4A - Dział techniczny


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Strona główna forum
  • Ekipa •Usuń ciasteczka
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy