Przejdź do zawartości

Wyszukiwanie zaawansowane

Strona główna forum ‹ Giełda ‹ Zakup kontrolowany
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj

• Regulamin • • • FAQ • Zarejestruj • Zaloguj

Witam proszę o poradę przy zakupie MITSUBISHI COLT CZC CABRI

Planujesz zakup auta, jednak kompletnie się na tym nie znasz?
Skorzystaj z naszej pomocy.
Odpowiedz

Postprzez tyger » 19 kwi 2019, o 08:25

Witam na fb ukazało się ogłoszenie dotyczące zakupu Colta. Poniżej przesyłam link do oferty i link do filmu z oględzin. z uwagi że nie jest mechanikiem i nie znam się na silnika a tym bardziej na tym modelu samochodu bardzo proszę o sugestję czy kupic go czy nie. ponieważ auto jest na gazie a silnik pracuje nie równo i w początkowej fazie jak nim ruszyłem to silnik nie wchodził na obroty . dach się nie otwier i tu tez nie wiem co z nim mozebyć nie tak. Właścicielka mieszka na stałem we Włoszech i nie ma z nią kontaktu. auto jeżdziło po włoszech a instalacja lpg jest w tym samochodzie od 6 lat. silnik był naprawiany ponoc remontowany ale co było dokładnie tego nie wiem. cena jest atrakcyjna bo za rok 2007 właścicielka chce 6,200 zł a ten sam rocznik kosztuje ponad 10 tyś tak wiec oferta kuszące z tym że nie wiadomo o co w tym chodzi. Ponizej linki do ofert i do filmu z oględzin.

https://www.facebook.com/marketplace/it ... ger_banner

https://youtu.be/bG744LLgH-8
tyger

Dostał piw: 0
Województwo: Dolnośląskie

Postprzez tomchuck » 19 kwi 2019, o 16:20

jeśli na benzynie jest ok, to będzie dobrze po wymianie listwy wtryskowej lpg, bo na tej która jest i w dodatku tak zamontowana to nie będzie dobrze chodziło. z tego tez względu może palić się check.
Co do mechanizmu dachu, to osobiście styczności z tym nie miałem, ale może sie okazać bardzo kosztowny w naprawie.
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu.
Prezes FTO Club Polska
tomchuck
Klubowicz
Klubowicz

Dostał piw: 526
Auto: FTO
Województwo: Wielkopolskie

Odpowiedz