- nowe tarcze EBC Turbo groove tył z klockami (przód jeszcze jak nowy) - dolot K&N (filtr stożkowy z rurą dolotową) - przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL (komplet) - kompletny zestaw sprzęgła Sachs - poduszka skrzyni biegów - pompa walbro 255lph
W planach jest teraz nowy intercooler w rozmiarze ok 700mm, rury przelotowe w katalizatory. Chcę też wymienić wtryski seryjne na 550cc z WRX 2.0 - czy macie może jakieś inne zalecenia?
Wymieniłem osłonę gumową magla i końcówki drążków, ustawiłem zbieżność ale chyba będę musiał podjechać do fachmana :/ wymieniłem jak co roku olej z filtrem oleju i powietrza.
a ja napiszę że w wiekend zamontowałem sobie rozpórki przód i tył, to nie efekt placebo, wchodzę spokojnie w zakręty z większą prędkością, buda nie buja, wertepy bardziej komfortowe, nie trzeszczy już tak w aucie, i to na starych amorach... jednym słowem montować!
Ostatnio edytowano 27 kwi 2015, o 22:01 przez Rysiek, łącznie edytowano 1 raz