figi napisał(a):Witaj,
Sciągnij sobie manual, tam masz wyszystko opisane. Mierzysz oporność multimetrem na konkretnych pinach i kręcisz TPSem az bodajże zrobi się przerwa.
Pozdr
rozekg napisał(a):bonsao podrzucilem maila . Panowie a od czego mozna podpasowac przepustnice? Napewno od carismy msx ale tego tez bardzo malo wyszlo. Widzialem colta gti z przepustnica od eclipse. Od carismy 1.8 116KM podejdzie?
figi napisał(a):A co jest dokładnie nie tak z tą Twoją ?
rozekg napisał(a):Zapala sie i normalnie gasnie po uruchomieniu silnika..
Alkanick napisał(a):
Ta kontrolka "trakcji" w Colcie CA0 to jest kontrolka od ABS Panie złoty. W Coltach nigdy nie było kontroli trakcji a ABS już tak i GTi ABS mają w standardzie
rozekg napisał(a):He he jest identyczna albo bardzo podobna jak w galancie z TCL. Zdziwilem sie ale z drugiej strony Mitsubishi w tamtym czasie posiadaly kontrole trakcji.
jabberkonto napisał(a):Zanim zaczniesz wymiane przepustnicy, znajdz przyczyne na obecnym setupie.
Pozniej moze byc ciezko stwierdzic czy to stary problem czy moze dolozenie przepustnicy wygenerowalo dodatkowe, nowe problemy.
Powrót do CA0-CA1A-CA4A-CA5A i CC4A - Dział techniczny
Użytkownicy przeglądający ten dział: CommonCrawl [Bot] i 1 gość