Problemy i pytania odnośnie modeli produkowanych na przełomie 1992 - 1996 roku.
Regulamin działu 1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu: Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem! Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg
2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn: - Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)? - W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)? - Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)? Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy! Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie
3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
W lancerku który wąż zasila nagrzewnicę w gorący płyn?Prawy czy lewy stojąc z przodu?Czy zasilanie nagrzewnicy idzie bezpośrednio z pompy? Czuję ,że osłabło mi ogrzewanie Dobrze smaży tylko jak polatam po mieście na wysokich obrotach.ehhh
wy wymieniacie pompy wody z paskami rozrządu? ja też miałem problem z ogrzewaniem jak zaoszczędziłem na jej wymianie potem zawsze wymieniałem w komplecie, dużo osób pisze że ubywa płynu i nie wie gdzie, a pompa wody ma dziurkę ( zabezpieczenie łożyska przed zatarciem) i wyjechana pompa leci tamtędy. wystarczy co parę tyś km włożyć ram ręke i sprawdzić czy nie jest mokra pod spodem, ale wtedy to już się pali w wymianą
Zurbin. Wszystko zostało wymienione na nowe z japońskiej półki.Było płukane.Jest nowy płyn ciągle na poziomie.Termostat działa.Temp.odpowiednia.Wentylator działa zgodnie z prawem:) Coś czuję ,że pozapychane są u mnie kanaliki w nagrzewnicy.Płyn przepływa ale tylko tym głównym kanałem przelotowym przez co nagrzewnica się słabo nagrzewa a węże gorące. Przemęczę się,ale latem ją wyjmę i będę płukał i rozpuszczał kamień do skutku różnimy specyfikami.Jeśli nie poradzi to nowa.
A rozgrzej auto do normalnej temperatury, zdejmij ten tunel za schowkiem żeby było widać nagrzewnicę i dotknij jej w każdym miejscu czy jest cała gorąca.
u mnie właśnie tak zrobiłem jak piszesz i była gorąca...i przez chwile było ciepło jak włączyłem nawiew a za chwile zimne;/ a silnik rozgrzałem do ok 100 stopni ponad normę więc co jest grane?? to czujnik włączania wiatraka zmieniony termostat nowy. pomoże ktoś bo nie chce wymieniacz czego na marne tym bardziej iż pompa wody czy nagrzewnica tanie nie są;/ ps: u mnie węże od nagrzewnicy też są gorące
Ostatnio edytowano 5 gru 2014, o 12:36 przez MarcinLbn21, łącznie edytowano 1 raz
Środkowy tunel jest zarezerwowany dla chłodniczki klimy.Żeby dostać się do nagrzewnicy muszę zdjąć prawdopodobnie cały kokpit Ale loty z tym ogrzewaniem co?
w ca0 za schowkiem masz nagrzewnice całą a u ciebie nie wiem jak musisz to musisz bo źima niestety idzie;/ dopiero zrobiłem przejażdżkę i Nowy termostat się nie,otwiera:/ co tu jest,grane? I patrzyłem co chwilę wiatrak się włącza na nie otwartym termostatem:/ ale włącza się,tak że,pochodzi 20 sekund wyłącza się i dalej to samo o co tu chodź? I przez chwilę wiało ciepłem i za chwilkę już,zimnem stawiam na zakochana nagrzewnice
Na rozgrzanym wyłączonym silniku weź szmatę i odkręć delikatnie korek chłodnicy.Posłuchaj czy coś bombluje podczas tej operacji.Nie poparz się. Zwróć uwagę czy masz płynu w chłodnicy pod korek.Jak brakuje to dolej i czynność powtórz.
Niekoniecznie. Jak wymieniałem płyn to temp podskoczyła zbyt wyskoko i wentylator pracował non stop. Zgasiłem silnik i dolałem do chłodnicy bo sam nie zaciągnął z wyrównawczego. Nie wiem dlaczego.
Raczej nic to nie wprowadzi do tematu ale tak z ciekawości napiszę.
zubrin napisał(a):jak ma sprawny korek to sam wciągnie ze zbiorniczka
U mnie korek jest jak by przewiercony nie utrzymuje ciśnienia w układzie (miękkie węże) jak nacisnę górny waż to nadmiar leci bez problemu do zbiorniczka. Podobno powinno być ciśnienie dla prawidłowej pracy układu tylko że ja tak jeżdżę już trzy lata i wszystko działa jak powinno.