Strona 18 z 19

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 21 lut 2014, o 14:30
przez r888
a mimo wszystko amerykanie to robia i co

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 21 lut 2014, o 14:35
przez harpagan
Na ostatnich zawodach w łodzi też podnosili powyżej, więc widać taki crossfitowy styl
Co do kippingu to nie widziałem - cenna uwaga.

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 21 lut 2014, o 14:39
przez Fador
może tak - możliwe jest poprawne podniesienie ponad linie wzroku, ale to wymaga doświadczenia i wyrobionej już techniki, pamiętania o mega napiętym brzuchu, pośladach, zaciśniętych ustach przy wydechu. Powyżej nic z tych rzeczy nie ma. Gość nie ma pojęcia o kettlach a trener nie reaguje, ciągnie tego kettla rękami, te ręcę są w dodatku zgięte. Nadal wiele ludzi błędnie uważa, że kettle to dźwiganie rękami, a w rzeczywistości jest to wyrzucenie ciężaru z bioder

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 28 lut 2014, o 22:20
przez Fador
crossfit to właśnie obwodówka, jest w nim wszystko a nawet więcej. Temat rzeka właściwie, przeszedłem już przez różne treningi na siłowni ale to co daje crossfit nigdzie indziej nie spotkałem.
Każdy trening jest nieprzewidywalny, nie wiesz co będziesz robił. W efekcie Twoje ciało jest przygotowane na wszystko. W 2013 roku, po 7 miesiącach crossfitu z marszu pobiegłem 'biegnij warszawo' 10km poniżej godziny. Nigdy wcześniej nie przebiegłem żadnego dystansu nawet zbliżonego do 10km. Jak trzeba to biore plecak i ide 25km w jeden dzień po tatrach z różnicą wysokości 1200m. Nic właściwie nie zaskakuje. Licencjonowani trenerzy do tego i ogromny nacisk na technike - w rezultacie nic więcej oprócz racjonalnego żywienia Ci nie potrzeba. Sorry, że nie opisuje w szczegółach ćwiczeń ale tego jest po prostu za dużo, od planka przez burpees, ćwiczenia ze sztangą w tym push jerk'i z solidnym obciążeniem, po kettle, ergometry, bieżnie, skakanki, cały zestaw na drążku. Wszelkich odmian pompek to się narobiłem więcej niż cały oddział wojskowy już :D

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 17:01
przez Krzysztof Wisełka
Panowie mam taką prośbę ;) Jeżeli ktoś z was jest w stanie pomóc mi rozpisać plan treningu na siłowni to bardzo bym prosił żeby na priv albo tutaj dał znać :D Bo aktualnie próbuje coś sklecić i nie do końca mi to wychodzi a widze są tutaj osoby że tak powiem znające się na tam 8-)

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 17:24
przez Emil
ile razy w tygodniu zamierzasz chodzić? Regularnie? :)

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 17:27
przez Krzysztof Wisełka
4 razy.już 4 miesiące chodze i teraz mam zamiar rozpisać nowy program ponieważ tamten był nie dokońca dobry ;)
Aha i chce wspomnieć że próbuje zbudować mase :D

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 17:33
przez Emil
To masz większy staż ode mnie ;)
Ja korzystam ze strony zapytaj trenera :) i subskrybuje na yt ich kanał, tam jest pokazanych wiele ćwiczeń na poszczególne partie.
Na tej podstawie i kilku innych stronach stworzyłem swój 4 dniowy plan treningowy.
W skrócie wygląda tak:
1. klata + triceps
2. nogi + brzuch
3. plecy + biceps
4. barki + kaptur + brzuch.

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 18:45
przez Krzysztof Wisełka
A po ile masz ćwiczeń na partie mięśni i ile powtórzeń?

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 19:23
przez SPAM
Ja cwicze obecnie
-) Klata + triceps na koniec brzuch i przechodze do biegania
-) poranne bieganie 5-10km a przed bieganiem brzuch lekko
-) Barki + nogi na koniec brzuch i przechodze do biegania
-) Wolne ew. Rozciaganie dynamiczne
-) Plecy + biceps na koniec brzuch i przechodze do biegania
-) bieganie
Jeśli jakis trening wychodzi w weekend to sob alb niedziela minimum 21km nastepny dzien przewaznie wolny.
To jest zarys kazdy trening dostosowuje do samopoczucia i tego jak zniszczylem soie na ostatnm treningu, bywaja tez 2dni wolnego

Obecnie tez bywa ze jade do pracy rowerem 20km w jedna i tez to ciut zmienia trening tego dnia.

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 19:31
przez Krzysztof Wisełka
A jak mam dobrać ilość serii i powtórzeń do danych partii mięśni jeżeli chce dobrać na masie?

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 10 mar 2014, o 23:45
przez Emil
ja robię 4s po 12 w większości, ale np. plecy robię 3s po 10 :)

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 12 mar 2014, o 19:20
przez Krzysztof Wisełka
Mam prośbę,udało mi się sklecić plan treningowy który mam zamiar wcielić w życie, ale chciałbym żeby ktoś go sprawdził więc jeśli możecie to zlukajcie go :D

4-DNIOWY PLAN TRENINGOWY|

I Dzień
KLATKA(4 serie 10,10,8,8)
-Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
-Wyciskanie hantli na ławce 45 stopni
-Wyciskanie sztangi wąskim chwytem
-Wyciskanie sztangi na ławce 45 stopni

TRICEPS(3 serie 10,10,8)
-Francuskie za głową (10,10,8,8)
-Prostowanie ręki w oparciu (10,10,8,8)
-Ściąganie jednorącz wyciągu podchwytem (10,10,8,8)

II Dzień
NOGI(4 serie 10,10,8,8)
-Przysiad ze sztangą
-Wykrok ze sztangielkami
-Uginanie nóg w kolanach na maszynie
-Ćwiczenie na łydki

BRZUCH(3 serie 10,10,8)
-Skłony głowy z wyciągiem
-Przyciąganie nóg do tułowia w zwisie
-Klasyczne brzuszki

III Dzień
PLECY(4 serie 10,10,8,8)
-Przyciąganie hantli do klatki w pochyleniu
-Podciąganie nad chwytem
-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
-Martwy ciąg

BICEPS(3 serie 10,10,8)
-Unoszenie ramion ze sztangą
-Unoszenie ramion ze sztangielkami na ławce
-Podciąganie dolnego wyciągu

IV Dzień
BARKI(4 serie 10,10,8,8)
-Unoszenie ramion przy wyciągu dolnym
-Unoszenie sztangi na prostych ramioach
-Wznosy ramion na boki na ławce skośnej
-Wznosy barków (Szrugsy) (4 serie 10,10,8,8)

BRZUCH
-Tak jak u góry

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 12 mar 2014, o 20:45
przez Emil
Wyciskanie sztangi wąskim to bardziej na triceps niż klatkę(?),
Podobny rozkład ćwiczeń jak u mnie, w czwarty dzień dodaj kaptur, co Ci zależy ;)

W wolnym czasie rzucę swój plan pod ocenę :)
A tak to czekam na ocenę planu Krzyśka przez fachowców :) (właśnie, gdzie jest lala?) :)

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 13 mar 2014, o 01:10
przez Fador
klasyczne brzuszki sobie daruj, lepszy efekt dadzą pełne situpy:
Obrazek

dołożyłbym do wszystkiego plank, docelowo z 3 serie po minucie co drugi dzień

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 13 mar 2014, o 06:46
przez SPAM
Szukam Lali już dlugo nie wiem co znim. A co do treningow. Mocno dokładnie rozpisujesz, a to nie jest piec seri w obwodzie, zeby się z Ciebie nie smiali na silowni jak bedziesz biegal do zeszytu ;p

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 13 mar 2014, o 11:07
przez Fador
Lala dostał pewnego czasu mocno do zrozumienia, że to nie miejsce do chwalenia golfów... i od tamtego czasu go nie widziałem :D

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 13 mar 2014, o 11:48
przez superspeedo
Trochę pocztyałem i widzę, że SPAM promuje Kettlebell-e mogę potwierdzić, jak ktoś nie chce wyglądać jak koks a mieć od niego 13x większą wytrzymałość to Kettle są super, wzmacnia się cały korpus, nogi, ręce. Zakup jednorazowy. Ja mam różne 2,5kg, 5kg, 8kg, 12kg, 16kg a to dla tego, że tymi lekkimi ćwiczy moja żona :-)

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 13 mar 2014, o 16:01
przez Krzysztof Wisełka
SPAM raczej nie zdarza mi się biegać do zeszytu bo albo mam to w pamięci albo na telefonie więc nikt nie widzi :D
Emil racja,nie zauważyłem to że wąskim chwytem jest na trica bo nigdy tego jeszcze nie robiłem więc zastępuje go ćwiczeniem na takiej fikuśnej maszynie :D
A co do programu czekam na dalsze porady i krytyki ;)

Rozmowy o sporcie i treningach :D

PostNapisane: 22 mar 2014, o 21:46
przez Emil
Ilość powtórzeń i ilość serii - jaka różnica między 3 s po 10 a 4 s po 12 ? itp? :)