Strona 1 z 3

CJ4A pave64

PostNapisane: 2 cze 2014, o 18:24
przez pave64
A więc stało się, jedno z marzeń spełnione! :D Z dniem dzisiejszym wszedłem w posiadanie granatowego Colta 1.6 SOHC.
Moim priorytetem jest zapewnienie mu zdrowia i dobrego traktowania w celu osiągnięcia maksymalnej niezawodności.

Obrazek

Do zrobienia:
  • końcówka prawego drążka reakcyjnego
  • rozrząd
  • wymiana oleju i filtrów
  • klimatyzacja do nabicia

W planach felgi alu i być może lotka na dachu.

Siłą rzeczy jeszcze nim za wiele nie jeździłem, więc się za wiele nie będę wypowiadał o tym, w każdym razie wstępnie zdaje się, że trochę posłuży, podłużnice raczej w porządku ;).
Bardzo dziękuję Miśkowi:) za towarzyszenie mi przy oglądaniu aut i transport Sir Lancelotem. :D Zostaje oficjalnie ojcem chrzestnym auta! Czy może swatem?... ;)

CJ4A pave64

PostNapisane: 2 cze 2014, o 18:27
przez omgwtf
bardzo ładny :D dbaj o niego ;)

Re: CJ4A pave64

PostNapisane: 2 cze 2014, o 19:10
przez robbson
Gratuluję zakupu :)

CJ4A pave64

PostNapisane: 2 cze 2014, o 21:05
przez tresorex
Ma potencjał :)

Witamy!

CJ4A pave64

PostNapisane: 2 cze 2014, o 21:09
przez Schizo
Super wygląda. Mój ulubiony kolor. Jak tam podłużnice z tyłu?

CJ4A pave64

PostNapisane: 2 cze 2014, o 21:59
przez pave64
Dzięki :)
Podłużnice trzymają się całkiem zacnie, na zimę zakonserwuję całe podwozie. ;)

CJ4A pave64

PostNapisane: 3 cze 2014, o 10:25
przez Wojtek72
Ładniutki! Mój kolorek :D
Gratuluje zakupu.

CJ4A pave64

PostNapisane: 3 cze 2014, o 12:26
przez pave64
Dzięki ;) Końcówka już zakupiona, auto zarejestrowane i ubezpieczone, wkrótce zacznę jeździć :)
Obrazek

CJ4A pave64

PostNapisane: 3 cze 2014, o 20:05
przez eddie19
Witaj na forum, ładny colcik :) Może ja się nie znam, ale czy aby końcówek nie wymienia się obu jednocześnie?

CJ4A pave64

PostNapisane: 3 cze 2014, o 20:13
przez RoXall
Witomy, witomy :).

Oczywiście, że obie trzeba wymienić.
Eddie19 ma rację.
Bo zaraz poleci druga i odnowa będziesz leciał na zbieżność.

Ładny kolor, choć ja wolę czarne i czerwone :P.
Ale stan igiełka.

CJ4A pave64

PostNapisane: 3 cze 2014, o 23:53
przez pave64
Byłem dziś w warsztacie i okazało się, że to nie końcówka drążka, a końcówka łącznika stabilizatora poszła, tak więc tę część mogę powiesić na ścianie :P (może uda się zwrócić, zobaczymy). Przy okazji jak był na podnośniku, to obejrzałem trochę lepiej podwozie. Ja się tam za bardzo nie znam, ale wyglądało całkiem dobrze. Do rzeczy do zrobienia jeszcze:
  • podświetlenie deski rozdzielczej, tylko zegary są podświetlone, cała reszta czarna, może ledy zrobić?
  • zakup letnich opon, chyba od razu z felgami
  • poprawienie zasilania radia, brak podtrzymania pamięci po odcięciu zapłonu

EDIT:
Końcówka już wymieniona. :)

CJ4A pave64

PostNapisane: 10 cze 2014, o 19:19
przez pave64
Nie działa mi zamek w drzwiach pasażera, centralny od strony kierowcy działa bez problemów, trzeba się tym martwić, czy raczej nie jest to nic ważnego priorytetowo?

CJ4A pave64

PostNapisane: 9 lip 2014, o 09:27
przez pave64
Wczoraj wymieniony rozrząd razem z pompą wody, olej (Mobil 15W40) i filtry, niestety nie mam fotki, co by uatrakcyjnić wpis. :P

CJ4A pave64

PostNapisane: 9 lip 2014, o 20:56
przez rgtgarage
Witam
Kolorek piękny :) A czemu wlałeś 15w40?

CJ4A pave64

PostNapisane: 10 lip 2014, o 08:04
przez pave64
Dzięki :) poprzedni właściciel taki olej wlewał, a to jakiś nienajlepszy olej jest? :P

CJ4A pave64

PostNapisane: 10 lip 2014, o 08:53
przez eddie19
15stka to już najgorszy, najgęstszy olej. Do silników na wykończeniu lub cieknących, ale niby nie powinno się wlewać lepszego jeśli jeździł już na tym... Jaki masz przebieg?

CJ4A pave64

PostNapisane: 10 lip 2014, o 12:28
przez pave64
Kurcze to fatalnie :(( przebieg prawie 230kkm. Czym w eksploatacji się różni gęstszy olej od rzadszego? Gorzej smaruje przy wyższych prędkościach obrotowych? Silnik nie ciekł ani nie pożerał oleju.

CJ4A pave64

PostNapisane: 10 lip 2014, o 12:31
przez omgwtf
ten silnik jeszcze pojezdzi dlugi czas tak wiec nie ma co sie martwic na zapas ;) mi niedlugo stuknie 270kkm :D

CJ4A pave64

PostNapisane: 10 lip 2014, o 12:36
przez pave64
No chodzi rewelacyjnie, równo trzyma obroty, ochoczo się wkręca, zapala w okolicach sekundy kręcenia wałem, rozsądnie pali, tylko teraz ten olej mnie zmartwił, moja wina bo powinienem sam olej kupić i dać mechanikowi do wymiany (albo samemu wymienić :P), ale myślałem, że wie co robi i mi nie wleje byle czego. :(

CJ4A pave64

PostNapisane: 4 kwi 2015, o 15:27
przez pave64
Krótki update odnośnie tego co się dzieje z autkiem:
  • nowy filtr oleju + nowy olej Valvoline 10W40
  • wymieniony uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu
Dziś kąpiel i skromne SPA, tak się aktualnie prezentuje. :)
Obrazek