Strona 1 z 1

Moja Mała C50

PostNapisane: 1 gru 2016, o 13:28
przez patryk199390
Witam, oto moja mała
Obrazek

Kupiona 2 tyg temu, w planach swap silnika i hebli,nałożenie nowej powłoki lakierniczej
zawieszeniowo jest juz ok, wiec tu nic zmieniał nie bede
Flok na deske, czarna podsufitka, ktoś wczesniej zamontował fotele z crx i ładnie obszytą kierownice z gti
rozpórka przód tył juz siedzi
w miarę prac i mam nadzieję z waszą pomocą będę dorzucał fotki

Mam nadzieje ze trafią sie osoby które coś w temacie przeróbek które chce poczynić będą miały do powiedzenia
wszelkie pytania będę wrzucał raczej tutaj zeby kazdy po kolei mógł zobaczyc jak przebiegała budowa projektu

Na wstępie kilka pytań
oto silnik który będę swapował Obrazek
Juz wiem ze pod łapy podejdzie on idealo, wiem ze wybierak biegów działa w ten sam sposób, wiem ze sprzęgło jest hydrauliczne tu pierwsze pytanie
Montował ktoś juz może w takiej budzie pompke do hamulca hydraulicznego ? głownie chodzi mi o to czy podchodzi ona bez przeróbek w jakies fabryczne otwory

2 sprawa o którą chciałbym zapytać to układ paliwowy, mianowicie:
Czy pompa w baku montowana z silnikiem 1.3 ogarnie tak duzy silnik ? Zauważyłem także że wężyk od wtrysku łączy się z jakms pojemniczkiem, myśle że to swojego rodzaju filtr, czy za filtrem do samego konca idzie juz tylko metalowy przewód do pompy czy jest cos jeszcze ? czy ciśnienie które podaje fabryczna pompa będzie w stanie zdjęc gumowy wężyk z takiej stalowej rurki?

3 sprawa, pytanie odnośnie chłodnicy oleju
Czy do przemieszenia chłodnicy oleju mogę zastosowac gumowe węże olejowe ? a dokładniej czy cisnienie nie zdejmie ich z tych końcówek jesli zastosuję taką metodę

4 sprawa to elektryka, posiadam cała wiązkę z samochodu z którego pochodzi silnik, czy byłby tu ktoś kto mniej wiecej ogarnia temat i wytłumaczy mi jak to podpiąć na podstawie zdjęć ? wiem ze wiekszosc wtyczek jest róznych i w większości sobie to ogarne ale moga byc jakies problemy z kilkoma kostkami i podcisnieniami. Nie chce żadnych komputerów od abs itd .więc tu kolejne pytanie
Czy by silnik odpalił i pracował tak jak powinien potrzebuję tylko części wiązki która znajdowała się pod maską, czy będę takze potrzebował części z wnetrza auta ?


Z góry dziekuję za odpowiedzi i pozdrawiam
Patryk

Colt c50 -patryk199390

PostNapisane: 1 gru 2016, o 13:58
przez Gregg
Siemka :D
Fajne wozidło i oby służyło jak najdłużej!
...ale zanim zaczniesz buszować po forum, to zapoznaj się z tym działem - od-administracji/dla-zielonych-t919.html#p24274
...znajdziesz tam regulamin i informacje dotyczące "posługiwania" się forum...również dotyczące wstawiania zdjęć ;) - będziesz mógł przyciskiem EDYTUJ poprawić wpis i zdjęcia, które już wstawiłeś.

Rozgość się i udzielaj :P

Moja Mała C50

PostNapisane: 16 mar 2017, o 20:14
przez wiewiórka
PRZEPRASZAM, że jeszcze tu tkwisz ze zdjęciem swojego miśka.
Przenoszę Cię w końcu do podforum Nasze Auta :oops:
Witaj i zapraszam na mazowieckie spoty.

Moja Mała C50

PostNapisane: 18 mar 2017, o 13:41
przez mefiu171
Bardzo fajny colt. Powodzenia :) , będę śledził twój temat Bo również chce zrobić swapa mam całego lancera gti , szukam teraz budy zobaczymy co to bedzie