Strona 3 z 7

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 18:59
przez Draghu
herc widzisz - mam mnostwo obrazkow i ksiazek ale jakbym zaczal rozbierac to czujnik polozenia walu tez bym chcial zdjac , pozniej by jeszcze pare rzeczy sie znalazlo i zostal bym z kupka czesc, a po zlozeniu pewnie zostalby worek srubek :roll: na obrazkach zawsze wsyzstko ladnie wyglada :-P

Jestem zielony jezeli chodzi o silniki i powoli pozwalam sobie na coraz wiecej - z czasem moze rozbiore caly silnik - narazie sie boje :roll:

dzieki za komentarze - obroslem w piorka i zabieram sie za reszte :P

PS: za felgi prawie z domu wylecialem - bo postawilem swoja Zonke przed faktem dokonanym - ciezko jest miec w domu Mitsumaniaka :P

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 18:59
przez herc
Czujnik położenia wału jest na dwie śruby tylko od razu odkręcasz przepustnice bo jest wspólne wzmocnienie.

Ale to jest fotka kolektora jaki ja mam i myślę że byś po składał wszystko z powrotem.

Tylko przy takim za biegu czyścisz w środku kolektor,egr bo pewnie pełno tam jest sadzy.Uszczelki nowe to tylko dodatkowy koszt oraz uszczelka kolektor przepustnica to własna produkcja lub w serwisie.

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:03
przez Draghu
samo czyszczenie jest dosc przekonywujace - tymbardziej, ze jak czyscilem od strony rury od filtra powietrza to bylo...czarnawo :-P

Macieekg - kwasowka mi sie marzy - caly uklad :) tylko jest jeden problem..

Moze ktos wie, czy kolektor wydechowy z jakiegos innego silnika bedzie pasowal ?

4G63 i 4G61 to robia tylko w wersji spaghetti (czyt. do turbo) . Przynajmniej tylko takie znalazlem

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:03
przez Draghu
Oslona swiec juz na miejscu, napis na kolektorze pomaowany juz na bialo i male porownanie jak to bylo kiedys, a jak jest teraz :)

Obrazek

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:04
przez tiempo
świetny colt! kozacko wygląda z tym grillem i zderzakiem. Pod maską elegancko. Bardzo mi się podoba to wszystko. :mrgreen:

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:04
przez Kleju
Moze ktos wie, czy kolektor wydechowy z jakiegos innego silnika bedzie pasowal ?


A z eclipsa? Tam przecież siedzi silnik 4g63 dohc 150 koni

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:05
przez Draghu
Jakies sa na ebay US. Nie wiem czemu poprzednio nie znalazlem innych jak do turbo.
Kwestia tylko, czy nie beda za dlugie bo chyba 2.0 ma troche wyzszy blok od 1.8 ? ( Nie znam sie - wiem tylko, ze w Coltach CJ 1.6 pasuje kolektor od 1.8 - jest za dlugi ale nie przeszkadza :P. Moze w tym przypadku bedzie podobnie - jutro poszukam - dzisiaj ide spac :P )

Tak jakbym nie mial na co zbierac kaski....

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:05
przez Zielon
Draghu, mogę Ci sprzedać kolektor od 4G63...

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:06
przez Draghu
kola przyjechaly :)
Obrazek

Na razie jedno, tylko na przymiarke bo potrzebuje jeszcze pierscienie centrujace.

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:07
przez macieekg
Dobrze dopasowany wzór do budy.
Tak samo jak u jagosa 5 ramienne felgi dobrze leżą :-)

P.S. Widzę, że ruda nie oszczędza budy :roll:

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:07
przez Draghu
no nie oszczedzila ,drugi blotnik wyglada podobnie , tylnie nadkola nie sa tragiczne ale ruda sie juz tam panoszy. Tlnia klapa definitywnie do wymiany bo tam juz wiecej rdzy jak metalu :P

poza tym jest ok... :P

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:08
przez Xsystoff
To moje C51A jest jakies wybitne, bo u mnie rudej jak na lekarstwo ;-)

Felgi bardzo fajnie pasuja do budy, tylko do czerwonego to ja bym poszedl w biale :) OT takie zboczenie rajdowe :mrgreen:

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:08
przez Kleju
Ładnie, nawet bardzo 8-)

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:09
przez DED
podoba mnie sie to ;-)

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:09
przez Edgar
ładne koło ;-) pokaż więcej zdjęć w całej okazałości ;-)

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:10
przez Draghu
powolutku, powolutku... nie wszystko na raz :P

Od paru tygodni robie kilka rzeczy ale majac male dziecko to nie mam zbyt wiele czasu... Najpierw 8h w pracy, pozniej 5h z dzieckiem i padam - dopiero w weekendy moge cos porzadzic.

W chwili obecnej robie nabe do kierownicy - skladam ja z 2 roznych :) (tania z hong-kongu do colta CA i Mountney do Escorta MkII)W pip roboty, bo chcialem, zeby wszystko ladnie dzialalo - tj. klakson i odbijanie kierunkow. Juz jest pomalowana i teraz tylko czeka az sie plastiki pomaluja to zaloze calosc :)

Mam tez kupic blotniki, zeby zastapic ten ser szwajcarski - gosc mial je wystawic w poniedzialek na ebayu ale cos mu sie opoznia...

Jak nastepnym razem wyprowadze Cotla na spacer to porobie wiecej fotek.

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:11
przez Draghu
naba sie robi:
Obrazek

Obrazek

, a plastiki sie maluja:
Obrazek

no i kupilem te blotniki o ktorych juz pisalem - czerwone w bardzo dobrym stanie z wysylka kosztowaly mnie £86 wiec nie ma tragedii :D pozostanie juz tylko tylnia klapa do wymiany i oczyscic z rdzy tylnie nadkola :D

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:12
przez Kleju
Szybko pisz czym malujesz i jak przygotowałeś plastiki pod malowanie :mrgreen:

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:12
przez Draghu
najpierw zmatowione papierem 600 , 2 cienkie warstwy szarego podkladu do plastiku, a pozniej mnostwo cieniutkich warstw czarnej satynki - no nie mnostwo - tak z 6-7 pewnie wyszlo :P Pierwsze 2 to doslownie musniecia farba.

Do tych akurat uzywalem puszek firmy Carplan ale probowalem wielu i tylko tanie puchy z rynku bardziej wygladaly jak szary niz czarny :P

Draghu - C58A

PostNapisane: 11 mar 2014, o 19:13
przez Kleju
Ok, dzięki :) Też mnie to czeka dlatego pytam 8-)