Problemy i pytania odnośnie modeli produkowanych na przełomie 1995 - 2003 roku.
Regulamin działu 1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu: Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem! Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg
2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn: - Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)? - W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)? - Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)? Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy! Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie
3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Witajcie znalazłem taki temat o ca ale nic niemotę znaleźć o cj, czy ktoś sie orientował od którego mitsu podejdzie krótsza skrzynia do 4g92, czy no w odwróconej skrzyni z 4g93 też przełożenie jest ponad 4.5? Czy wraz ze zmianami w rocznikach nastąpiły jakieś zmiany?
Samo FD to jedna sprawa, ale przełożenia poszczególnych biegów to druga. Starsze skrzynie miały niby długie fd ale przełożenia biegów były dłuższe w stosunku tych z generacji Cj. A co do samego Cj to jedynie dostępne krótsze skrzynie są i tak JDMowe. 4,3 z fto i 4,6 z cyborga/asti
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu. Prezes FTO Club Polska
a to troche lipa, 4,3 z fto podejdzie bez przeróbek pod 4g92? czy trzeba dowrabiać flansze, albo łapy? a skrzynia od 4g13? ewentualnie czy miałeś okazje dorabiać krótsze fd? wiesz jakie to koszta są?
skrzynia z fto pasuje p&p do 4g92 nic nie trzeba dorabiać. Jedynie poduszkę górną na skrzyni musisz mieć z fto lub evo. Dorobienie krótszego fd? Chłopie to naprawde spore koszty, bo trzeba dorabiać korone i wałek. spokojnie 3k zł na takie coś trzeba liczyć.
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu. Prezes FTO Club Polska