Witam proszę o jakieś porady w sprawie tego uszczelniacza. Sprawa dotyczy CJ1A 96r manualna skrzynka. Posypał się uszczelniacz długiej półosi i cały przegub wewnętrzny jak i okolica jest upaprana olejem ze skrzyni. Muszę to jak najszybciej ogarnąć. Jak to najprościej zrobić żeby za dużo tam nie rozpinać. Wiadomo jak potrafią być zapieczone przeguby w piaście i o zgrozo chciałbym tego uniknąć. Myślałem żeby odkręcić mcpherson ze zwrotnicy i końcówkę drążka kierowniczego i łomem wybić ze skrzyni cały zestaw. dobry to pomysł? Nie będzie póżniej problemu z wbiciem całego zestawu? bo jedynie mógłbym pukać w przegub zewnętrzny wtedy. Po wybiciu powinienem mieć chyba taki manewr żeby sobie odsunąć na tyle żeby mieć możliwość wymiany uszczelniacza? co o tym myślicie?
aha i czy pozwoli na taki manewr nie wypięty sworzeń wachacza?