Dzis trochę za lakier się wziałem. Chce zrobić pełną korektę + ceramika. Polerowanie lamp itp. Maski na razie nie lakieruję i nie poleruję błotników bo... w masce chce zrobić otwór nad kolektorem wydechowym a błotniki to po swapie... zawsze sie opiera człowiek o błotniki i sie porysują mniej lub bardziej. No i oczywiście obnizyłem jeszcze zawieszenie o 2cm Musze jednak opony z niższym profilem założyc bo lekko ocierają o nadkole plastikowe i jakoś balonowato wyglądają. Ogólnie chciał bym felgę 8", ale ciasno. Przy 4x4 nie bedę się już tym przejmował
Jak dla mnie dobrze wyglądają takie lekko baloniaste opony, jest git gdyby nie ocierało tak bym zostawił jak jest A z tą szerokością to szalejesz, ja w Subaraku mam 7" Chciałbym mieć Twoje możliwości i umiejętności
Trochę mnie nie było przez brak czasu. Projekt również się przedłużył. Z ciekawości zamontowałem silnik 2.4sohc i musze przyznać, że na miasto super sprawa. Natomiast palny się zmieniły.
-Tłoki kute OMEGA -Korby ZRP kute -wałki BC 280/280 -kółka rozrządu VENOM -kolektor ssący VENOM -zawory tytanowe Manley z podtoczeniami -sprężyny i talerzyki tytanowe Brian Crover -Turbo to Holset HX52 -Kolektor wydech -na zdjęciu baran T3, ale będzie twinscroll -Skrzynia i napędy z Lancera EVO1-3 W5M33 z LSD -Napędy Galant VR4 -Chłodnica wody prawdopodobnie w bagażniku jak w rallycrosie -Intercooler 100mm -Dotrysk metanolu AEM Listwa paliwowa AEM
Moce jakie celuje to ~700-800KM na PB98-100 Na e85 chciałbym zbliżyć się pod 1000KM. Z racji tego, że HX52 przepływa na ok 950KM to pewnie coś tak wyjdzie, ale na razie benzyna będzie głównym paliwem.
Nie sugerujcie się wyglądem silnika czy części, ponieważ to stary silnik na potrzeby mierzenia i pasowania Wszystko będzie odmalowane i odnowione
pamiętam Twojego pierwszego Colta Wtedy tamten zrobił na mnie ogromne wrażenie (np prędkościomierz wyskalowany do 300km/h ) Ten projekt nie mieści mi się w głowie Trzymam kciuki za jego powodzenie!
na Coltmanii jakoś od połowy 2009... Tęskni za Coltem od 2012...