Przejdź do zawartości

 
    Strona główna forum ‹ Działy tech ‹ Tuning ‹ Tuning mechaniczny
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
    • Regulamin • • • FAQ

[CZT] BOV z EVO

Rozmowy na temat tuningu mechanicznego.
Posty: 11 • Strona 1 z 1

[CZT] BOV z EVO

Postprzez krynix » 7 sty 2016, o 18:41

Chciałem wymienić fabryczny plastikowy BOV (a właściwie DV) na (polecany na innych forach)
metalowy zawór od EVO MR
Podobno jest on plug&play, lecz mam pewne wątpliwości
to co znajduję na sprzedaż to oczywiście część opisywana jako pochodząca z EVO MR
o numerze K5T09275
kosztuje około
$190 za nowy
http://www.ebay.com/itm/OEM-EVO-MR-BLOW ... uQ&vxp=mtr

znalazłem też bardzo podobnie wyglądający zawór
http://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-lanc ... 2236589599
o trochę innym numerze tj K5T09276
a jest sporo tańszy
niestety nigdzie nie znalazłem informacji czym one się różnią i czy ten drugi będzie pasował?
ktoś z Was wie coś na ten temat?


EDIT
ten pierwszy jest jeszcze tu, troche taniej
http://www.ebay.pl/itm/GENUINE-MITSUBIS ... SwYIhWjkJt
jakieś 500zł z wysyłką, Pytanie czy ten szajs naprawde trzeba ściągać z Japonii? wystarczyłby używany, w PL nic nie znalazłem albo nie wiem gdzie szukać
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 236
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez jabberkonto » 7 sty 2016, o 18:50

http://evo.org.pl/
jabberkonto
 
Posty: 743
Dostał piw: 66
Auto: Colt CAO 4wd 4g63t
Województwo: Pomorskie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez krynix » 7 sty 2016, o 18:57

jabberkonto napisał(a):http://evo.org.pl/

Dzięki już tam napisałem.

Czy ktoś z forumowiczów instalował taki BOV i może podzielić się wrażeniami?
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 236
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez piorun » 8 sty 2016, o 23:01

To jest dalej prawie taki sam dv tyle że metalowy. Bov to nie jest , nie myl pojęć
piorun
Avatar użytkownika
 
Posty: 800
Lokalizacja: Ełk/Dublin
Dostał piw: 117
Auto: GSR
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez krynix » 9 sty 2016, o 00:59

Wiem że działa jako DV ale wszędzie figuruje jako bov i tylko pod taką nazwą można to znaleźć
Chodzi mi o różnicę pomiędzy K5T09275 a K5T09276
Bo czym się różni od plastikowego z CZT to wiem i właśnie dlatego chcę go zmienić.
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 236
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez piorun » 13 sty 2016, o 18:37

Metalowy utrzyma więcej boostu z tego co piszą na innych forach.
piorun
Avatar użytkownika
 
Posty: 800
Lokalizacja: Ełk/Dublin
Dostał piw: 117
Auto: GSR
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez krynix » 13 sty 2016, o 20:04

to też wiem :)
pytanie czy mogę kupić ten drugi i czym on się różni (oba są metalowe)
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 236
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez Spiochu » 22 sty 2016, o 17:55

Nie wiem jak jest wystrojony Twój colt ale wymiana BOVa czy DV na inny (a nawet podmiana sprężyny na mocniejszą) może skutkować trybem awaryjnym. Jak wszystko Ci dobrze śmiga to nie kombinuj tylko jeździj. Dźwięk BOVa na dłuższą metę jest irytujący.
Spiochu
 
Posty: 261
Dostał piw: 5
Auto: CZT 2006
Województwo: Łódzkie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez krynix » 23 sty 2016, o 08:25

Wiem ale ten zrzuca do środka tak samo jak seria i nie będzie go słychać
Nie wiem czy śmiga bo mam podejrzenie, że przecieka coś - nie jest to dziwne na 1,5 Bara
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 236
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez krynix » 5 lut 2016, o 21:17

dla potomnych
K5T09276
śmiga elegancko
przełożenie trwa 5 minut
konieczny dłuższy wężyk 6mm
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 236
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

[CZT] BOV z EVO

Postprzez GREGORY » 17 lut 2021, o 18:37

odświeżam temat
znalazłem ciekawy filmik pokazujący różnie.
https://www.youtube.com/watch?v=4Rps9xrDOr4

u mnie plastikowy trzyma podobnie, ale co z tego jak popuszcza w całym zakresie. Czyli jak dobrze myślę turbina musi nadrabiać żeby uzyskać zadane ciśnienie, szczególnie przy wysokich obrotach. Wymieniłem na hybrydę Properfect, jest ok ale zamontowałem go po mapie i trochę zakłamuje kompa, widać to po korektach paliwa. Też się powoli rozglądam za w pełni recyrkulacyjnym. Teoretycznie można by było przerobić properfecta zatykając wylot powietrza do atmosfery ale wylot do dolotu ma dość mała tą dziurkę i może to opóźniać ujście powietrza po puszczeniu gazu.
GREGORY
Avatar użytkownika
 
Posty: 161
Dostał piw: 9
Auto: CZT
Województwo: Dolnośląskie
Góra


Posty: 11 • Strona 1 z 1

Powrót do Tuning mechaniczny


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Strona główna forum
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy