Przejdź do zawartości

 
    Strona główna forum ‹ Nasze auta ‹ CA0-CA1A-CA4A-CA5A i CC4A
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
    • Regulamin • • • FAQ

Alkanick i Czorci Pomiot czyli Colt GTi '93

Modele produkowane na przełomie 1992 - 1996 roku.
Posty: 124 • Strona 7 z 7 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alkanick i Czorci Pomiot czyli Colt GTi '93

Postprzez Danielo » 22 sty 2021, o 07:28

Alkanick napisał(a): w przyszłości w planie jest całkowite rozebranie GTi i oddać budę do kompletnego odrestaurowania razem z zabezpieczaniem wszystkiego, lakierowaniem

Jak cos to mam zdrową budę ;)
Danielo
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1582
Lokalizacja: Poznań
Dostał piw: 178
Auto: CA Malibu
Województwo: Wielkopolskie
Góra

Alkanick i Czorci Pomiot czyli Colt GTi '93

Postprzez Tovija » 22 sty 2021, o 14:29

Braciak podobny do Ciebie jak pieron.
na CM od 2010 r
Colt CJ1A-> 2010-2013
Colt czT ->2014-2018
Renault Megane IV 1.2 Tce ->2018
Tovija
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 2240
Lokalizacja: SLU
Dostał piw: 160
Auto: Megane IV 1.2 Tce Intens
Województwo: Śląskie
Góra

Alkanick i Czorci Pomiot czyli Colt GTi '93

Postprzez jerrylos » 24 sty 2021, o 20:10

Jakby co to mam ramie tylnej wycieraczki
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 SWAP 2.0 V6 150KM' 96
CA0 1.6 16V GLXi 113KM '92 ze smaczkami z GTI
Colt c58 1.8 16V GTI 136KM '91
Colt c52 1.5 8V GLXi 84KM '89
jerrylos
Avatar użytkownika
 
Posty: 642
Dostał piw: 31
Auto: Colt CA0 2.0 V6 150KM :D
Województwo: Łódzkie
Góra

Alkanick i Czorci Pomiot czyli Colt GTi '93

Postprzez Alkanick » 14 lut 2021, o 10:24

Tovija napisał(a):Braciak podobny do Ciebie jak pieron.


Są podobieństwa ale bardziej w zachowaniu niż w wyglądzie :P

jerrylos napisał(a):Jakby co to mam ramie tylnej wycieraczki


Napisałem już jakiś czas temu pw i nie ma odpowiedzi, rozumię że przez forum kontakt jest raczej słaby :D

Po kilkuset kilometrach stwierdzamy wraz z Bratem, że hamulce tylne może do perfekcyjnych nie należą ale działają aż miło.
A teraz najnowsze informacje to minął rok od wymiany oleju i filtrów. Jak się przyjrzałem zobaczyłem z góry trochę oleju i wyszło, że dojdzie do tego jeszcze wymiana uszczelki pokrywy zaworów. W sumie ta uszczelka nie miała jakoś dużo lat żeby tak się zachować, foch tylko potem sobie pomyślałem że musiałem poprzednio coś spartolić :D

Obrazek

Ale było moje zdziwienie jak dekiel zszedł a w silniku tak czysto Oo naoglądałem się kupę filmików z jutuba i rzadko co jest tak jasno i przyjemnie w innych piecach :)

A tu jak stałem 10min i nie potrafiłem się napatrzeć :lol: oraz nakładanie uszczeleczki silikonowej od strony głowicy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na koniec klucz dynamometryczny w rączkę, ustawienie na 4 niutki i dokręcanie od środka na zewnątrz.
Do tego przeczyściłem przy okazji świece i wymieniłem płyn w sprzęgle. Poczekali my jeden dzień na przeschnięcie silikonu po czym brat wlał olej i pacjent gotowy do jazdy :P
Obrazek Obrazek
Alkanick
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1236
Lokalizacja: Bytom
Dostał piw: 148
Auto: WRX Hawk Wagon/Colt CA5A
Województwo: Śląskie
Góra

Poprzednia strona

Posty: 124 • Strona 7 z 7 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Powrót do CA0-CA1A-CA4A-CA5A i CC4A


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Strona główna forum
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy