I przyszedł czas na ujawnić nowa zabawkę (AUTO na codzień ) ( Colt zostaje u mnie dalej ) czyli Volvo s 60 2002 rok silnik 2.0 TURBO T5 z lpg moc 180 koni i nm 240 . co nieco jest do dopieszczenia z czasem to zorobie;)
Dzięki Schizo chciałem pozmieniać ale juz nie mogłem ;( co do autka fajne wygodne i tez bardzo mocne =D kupiony z głupoty miało być co innego a co innego kupiłem
Fajna furka z jeszcze fajniejszym silnikiem Volviaki są fajne i do dziś żałuję, że pozbyłem się swojego 740. ...i pomimo zbyt dużej ilości pojazdów do utrzymania, wciąż patrzę z sentymentem na jakieś okazje z RWD...może trafi się kiedyś fajne 240/740 z redblock-iem i w kombi
tanie częśći są do niego kompletny rozrząd inn + uszczelniacze i 10 litrów borygo 480 zł zapłaciłem bardzo tanio =D wygodnie sie jezdzi dobrze przyśpiesza tylko ma 1 wadę która boli bardzo nieszczęsny skręt bardzo słaby jest ;(
Ręczny jest dobry tylko vovlo jest cięzkie 1500 xd i juz mnie wkurzą przy wymianie rozrządu okazało sie ze napinacz i pasek osprzętu jest do wymiany przy okazji łożysko kompresora ;D a najlepsze ze koło zminnych faz rozrządu ma duży luz nie ma zamiennika występuje tylko w orginale ;/ koszt 1500 zł ;/ a pare dni temu wymiana olejów i filtów brak wycięków z silnika i skrzyni jedno dobre
Pamiętam jak w swoim s40 zaczęła mi hałasować rolka napinacza osprzetu... po pierwszych oznakach zatarła się niesamowicie szybko i zniszczyła napinacz, bo ten oczywiście aluminiowy. nie pamiętam ile dokładnie kosztował ale drogi był. A co do koła zmiennych faz to szatański wynalazek, nie lubię tego. w volvo dopiero od 2000r wprowadzili więc się załapałeś Prawdziwa zmienna faza na krzywkach różnego kształtu, jak w mitsu, hondzie, nissanie chodzi latami i nic sie z tym nie dzieje
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu. Prezes FTO Club Polska
To kolo to jakas pomylka ;/ mogli zrobic tak jak maja japonczyki .zalecana przy wymianie zozrzadu koszt rozrzadu z plynami i uszczelniaczani to 500 a teraz to kolo 1500 zl z aso ceny podaje na moich zniszkach to wymiana kompletnego rozrzadu by kosztowalo 2500 z robata ;/ podobno one nie padaja czesto bo u mnie przy przebiegu 290000 tys bylo orginalne nie zmieniane . trudno wpakowalem sie to musze teraz to zrobic Volviacz ma sluzyc mi jakies 5 lat wienc nie bede oszczedzac na nim
Volvo otrzymało nowy rozrząd cały komplet inn + Koło zmiennych faz orginał vovlo pasek klinowy + napinacz i do tego wyszło uszkodzone łożysko kompresora klimy ;( zostło wymienione do tego nowe filtry,olej Motul 5v40 teraz śmiga aż miło ;D
no i długo sie nie nacieszyłem volvo w czasie trasy do pracy Pan na rondzie turbinowym wymusił pierwszenstwo i załatwił mi prawy przód ;( niestety osoba która uderzyła vovlo nie miała ubezpieczenia ani przeglądu ;( na miejscu była Policja dowod zabrany auto stoi od 18 pażdziernika
Miałem ostatnio podobnie potrzaskane, mniej zderzak a bardziej błotnik + felga + migacz w listewce. Naprawa bardzo przyjemna, lepszy dostęp do śrub niż w mitsu
dostałem Kalkulacje 3370 ;( Błotnik do wymiany i lefrektor jak to zawsze odszkodowanie zaniżone nie dali zderzak i listewki do wymiany ;( i teraz o to walcze z ufg i do tego próboje odzyskać piniądze za przegląd powypadkowy
odszkodowanie wypłacili po 4 miesiącach dali 3400 a szkode sprzedałem za 2000 tyś niestety było bardzo zaniżone powinni wypłacic 7600 ;/ volviacz naprawiony po wypadku wpadły nowe fotele w idealnym stanie bo stare były podarte poprzecierane niestety to eko skóra ;/ wymienione zostały przednie zawieszenie wszystko prócz amortyzatorów koncówek i dróżków kierowniczych koszt 1300 zl ;( sprzęgło zaczynało sie ślizgać i dwumasa zaczoł sie odzywać po rozebraniu okazało sie ze jest to wszystko tam od nowości czyli orginał volvo przejechał 300000 tyś wienc jego czas juz na wymiane na nowe cały komplet luka sprzegło z dwumasa 2800 za luka z wszystkim uszczelniaczami i olejem w skrzyni biegów stwierdzam ze cześci do volvo są bardzo drogie