No i pięknie. Takie radio to chyba ma takie możliwości. Bo kolega podobne w EVO X podpiął i następnie programował przyciski w kierownicy do prawidłowych funkcji i śmiga mu to
Tak, obudowa pilota była z ibizy. Środek wywalałem i lutowałem inaczej działa bez drogich przejściówek. Ogólnie w radiu sprawdź czy masz uczenie przycisków sterowania z kierownicy. Jak tak to do zrobienia
żeby nie było że tylko jest pięknie i kolorowo. Samochód dopieszczany i wkładane wiele serca ale to nadal samochód używany non stop. Coś się wysrało i trzeba będzie zdjąć głowicę podczas strojenia coś ebło i teraz na jałowym telepie budą objawy brak kompresji. Chyba się zawór wypalił bo wróciłem z Poznania do Piły na kołach miał moc nie kopci, ale chodzi nie tak jak powinien. Zanim zabiorę się za silnik muszę audio skończyć bo już tu kasę niestety utopiłem a tu takie rzeczy.
Boczek kompletnie nowy z odlewu? Jak będzie mocowany (Ori spinki)? Czy tylko wkręty? Robi wrażenie, w 1 chwili bałem się, że będą głośniki wciśnięte w boczek i tyle, ale poszedłeś grubo w profi robotę wygląda kozacko. Głośnik jest przykręcony do boczka, nie do drzwi?
Boczek to oryginał został rozebrany poskręcany posklejany i zmodyfikowany pod potrzeby zamocowania pierścieni do głośników (oem głośnik to 13 który przykręcany jest do plastiku, a plastik do drzwi) tu mam pierścień z MDF wpasowany w tapicerkę drzwi było to klejone żywica szpachlowane lekką szpachlą i szpachlą z włóknem i odpowiednio obrabiane na gładko. Nowy głośnik to 20 czyli spora różnica jak do oem 13 Nowy głośnik przykręcony jest do pierścienia MDF a pierścień trzyma się tapicerki. Wnęka drzwi oem plastikowa wyściełana jest materiałem jak w VW Golf mojej żony, zewnętrzny panel pokryty jest materiałem z BMW coś jak eko skóra teraz nie ma już szpetnego plastiku w tapicerce bo wszystko pokryte materiałem. Na środku gdzie klamka przyjdzie alkantara czarna bo tak było w oryginale i wyglądało to fajnie. Był jeszcze pomysł aby zrobić uchwyty na kubki w drzwiach, ale jak zrobiliśmy przymiarkę w angielskich tapicerkach z EVO to wyszło szkaradnie i zrezygnowałem z pomysłu. Nowe boczki z dużym głośnikiem są przymocowane do drzwi na OEM kołki bo z tyłu paneli wszystko jest jak oryginał na swoim miejscu. Te nowe pierścienie pod głośnik jak drzwi były surowe to wydawały mi się ogromne w stosunku do OEM maskownicy jak wszystko zostało zrobione i pokryte czarnym materiałem to nagle jakoś wszystko zniknęło i wygląda jakby miało tak być zaprojektowane choć różnica w wielkości głośnika spora. Zobaczymy jak zagra bo to główny cel.
Nie zawsze jest kolorowo. Coś się wysrało i jest awaria
Na 3 cylindrze ułamany zawór wydechowy, na 3 cylindrze nadtopiony przy krawędzi tłok.
Zobaczymy jak z kasą albo go poskładam teraz aby śmigał i uzbieram kasę na grubsze mody. albo od razu włożę grubsze graty skoro auto jest rozebrane ale to się może przeciągać a auto będzie stało rozebrane.
Kilka osób co ma bardziej pomodzone EVO coś mi naświetliło temat co z czym się je. Jednak jak analizowałem co kto ma włożone to nie ma jednego prostego kierunku tylko każdy idzie nieco inną swoją drogą
Finalnie z tego co widzę strojenie jest ważnym elementem pod dany setup auta. Zobaczymy jak będzie. Znajdę czas to wrzucę jak silnik jest w proszku. Nie ma co płakać tylko rękawy do góry i do roboty.
Znam ten ból, nie jest fajnie, u mnie zawiódł poprzednio świerzo wyremontowany silnik. Jak rozbierać i robić to kuj go, większe koszta wiadomo ale przynajmniej będziesz miał święty spokuj po dobrej mapie.
silnik rozebrany. w tłoku na 3 cylindrze pęknięta półka. Teraz będę składał na oem gratach bo chcę jeździć i na grube mody brak kasy a nie chcę aby auto stało, pierścienie do wymiany, panewki do wymiany Rozbieranie silnika to dla mnie też nauka i nie ma co płakać. Jedynie czego szkoda to wydawanej kasy bo to nie małe koszta.
SZUKAM TŁOKA KTOŚ PODPOWIE GDZIE ZNAJDĘ NOWY CZY UŻYWANY. MA KTOŚ JAKIŚ KATALOG CO DO WYMIARÓW TAKIEGO TŁOKA. CIEKAWE CZY PODEJDZIE OD CZEGOŚ INNEGO LUB CZY PASUJE OD NOWSZYCH EVO
Pytaj o szczegoly na forum evo, ale wiem ze do eclipse 2g montowali ludzie wal, korby i tloki od nowszych evo, jako forme pewnego "upgrade"u. Graty z nowszych evo byly podobno troche mocniejsze. Widzialem kiedys na evo.org jak ludzie sprzedawali korby i tloki bo wrzucali do siebie kucizne.
Mam info że korby i tłoki podejdą od 7 8 czy 9. Jeden gość co w Poznaniu składa sobie e3 wrzucił od e9 taki zestaw tylko ja chcę nominał 85 on wrzucił nadwymiar 85,5 lub 86 mówi że już nie pamięta