Problemy i pytania odnośnie modeli pochodnych od Colta, produkowanych przez inne firmy, na licencji Mitsubishi.
Regulamin działu 1.) Pamiętaj, że temat to tak naprawdę streszczenie całego posta. Bardzo dobrze można to pokazać za pomocą prostego przykładu: Źle: Pomocy! Wielki problem z samochodem! Dobrze: Na zimnym silniku nie wchodzi drugi bieg
2.) Jeżeli masz problem z samochodem opisz go jak najdokładniej. Pamiętaj, żeby w Twoim poście było jak najwięcej informacji mogących pomóc w rozwiązaniu problemu tzn: - Co się dzieje z samochodem (gaśnie, nie odpala, dużo pali itp)? - W jakich sytuacjach pojawia się problem (przy jechaniu ponad 100km/h, przy cofaniu, podczas rozruchu itp)? - Czy podejmowałeś już jakieś próby naprawy usterki i jak się one zakończyły? (zrobiłem reset kompa, ale nie pomógł, wymieniłem amortyzator i nadal nic)? Źle: Nie wiem co się dzieje, ale odpada mi silnik. Pomocy! Dobrze: Ostatnio zauważyłem, że podczas otwierania okna od strony pasażera silnik odpada od samochodu. Próbowałem wymienić już korbkę od opuszczania szyby, ale problem niestety nie znikł. Myślę, że odpowiedzialny za to może być również wahacz, bo podczas przeglądu powiedzieli mi, że jest w złym stanie
3.) Zawsze podziękuj za pomoc w rozwiązaniu problemu (nawet jeżeli ostatecznie zabrakło wiedzy, żeby go usunąć). Nic Cię to nie kosztuje, a na pewno będziesz uchodził za człowieka kulturalnego i wartego poświęcenia chwili czasu. Warto również użytkownikowi który pomógł wystawić podziękowanie za pomoc poprzez kliknięcie w dolnym prawym rogu jego posta ikonki "piwo".
Jakie dziwne przecież taki sam jest w 1,8GTI a raczej śmiem twierdzić ze to jest z 1,8 tak podają niektóre źródła może to tylko błędnie wydrukowana naklejka. Zresztą pokuszę się i sprawdzę u Dymano jaki tam siedzi ECU
Kod MR, MD to jedno, ale one się różnią głównie przez 2gie oznaczenie i to takie na boku 4cyfrowe. A głównie chodzi właśnie o nie oryginalną naklejkę i jakby lakierowany dekielek. Stąd twierdzę że coś zmieniany. Komputery z epromem wcale nie są tak rzadkie, a tam można już zmieniać mapy, odciecie itp.
No dobra a skąd weźmiesz mapy z CA? Chociaż czuję, że już masz skoro tak piszesz. Bo zdobycie kompa z Epromem i wgranie tam zmodyfikowanej mapy z CA problemem może nie jest ale już wyciągnięcie mapy z CA bez komputera z EPROM już jest
Jeśli ktoś posiada ori mapy do CA4A i CA5A to z chęcią przygarnę i proszę o kontakt.