Przejdź do zawartości

 
    Strona główna forum ‹ Nasze auta ‹ Seria CZ, Z oraz nowsze
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
    • Regulamin • • • FAQ

Krynix CZT

Modele produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego.
Posty: 92 • Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Krynix CZT

Postprzez SR-71 » 12 lut 2018, o 11:05

Jak się nie przesadzi z wałkami to bieg jałowy będzie seryjny - turbo może minimalnie gorzej wstawać. Wałki mają bardzo małe czasy - nawet stare Lancer EVO I-III mają lepsze parametry : 260°/253°10.00mm/9.50mm
SR-71
 
Posty: 7
Dostał piw: 0
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez krynix » 12 lut 2018, o 11:10

Tak ze 250st myślę, że można podjechać zobaczymy co powie tuner.
Mam starą głowicę z wałkami, pytanie czy nadspawanie serii i szlif to pewne rozwiązanie, czy to się nie rozwala.
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 242
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez YoPiciowy » 12 lut 2018, o 11:11

To spoko, nie takie duże ciśnienie. Ale nawet bez TS, po prostu rurowy rownoodległościowy. Jak masz 2gie auto to faktycznie wałki wrzucaj. Faktycznie te walki, seryjny w 4G92 ma dolot 252 i wylot 248 i da się jeździć od dołu :D to nawet stage 2 byłby spoko.
Obrazek

4G92T- 270+Nm@3700+ 185KM@5100
YoPiciowy
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1199
Lokalizacja: Sopot
Dostał piw: 165
Auto: CA4T '92
Województwo: Pomorskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez Fighter001 » 12 lut 2018, o 11:32

Jeżeli chodzi o wałki to ja bym uderzał do Świątka, oni mają pojęcie i zrobią tyle ile będziesz chciał. Tym bardziej że to auto do upalania to wolne obroty mogą sobie skakać. Jak by był rurowy kolektor to na pewno by była trójka z przodu. Jakie to ma egt przy pełnym ogniu?
Fighter001
 
Posty: 127
Dostał piw: 6
Auto: CZC+T
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez SR-71 » 12 lut 2018, o 11:32

tak sobie liczę i 190KM z litra na tak słabych wałkach to znakomity wynik.
SR-71
 
Posty: 7
Dostał piw: 0
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez tomchuck » 12 lut 2018, o 11:40

krynix napisał(a):Tak ze 250st myślę, że można podjechać zobaczymy co powie tuner.
Mam starą głowicę z wałkami, pytanie czy nadspawanie serii i szlif to pewne rozwiązanie, czy to się nie rozwala.


Wałków się nie spawa, tylko po prostu szlifuje tylną część krzywki, przez co zmniejszasz delikatnie średnicę okręgu. Hydro niweluje różnicę, dostosowując się do nowej średnicy, a nieruszona krzywka daje przez to większy czas i wznios. Nie wiem tylko ile idzie zyskać tą metodą na czasie otwarcia, bo pewnie z takiego kibla jak seryjny wałek czt nie uzyska się 272, ale to trzeba zapytać specjalisty.
Szkoda że nie ma CZ z 4g15 wolnossącym bo on pewnie miałby wałki ok 250 :]
Cenię opinię ludzi, którzy swą wiedzę czerpią z pracy i doświadczenia, a nie z internetu.
Prezes FTO Club Polska
tomchuck
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1619
Lokalizacja: Śrem
Dostał piw: 414
Auto: FTO
Województwo: Wielkopolskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez krynix » 12 lut 2018, o 11:57

jest 1/5 NA Mivec ale rzadki i nie znam specyfikacji wałków.
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 242
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez YoPiciowy » 12 lut 2018, o 14:51

Ale to chyba 4A91, było ich trochę w lancerach. Co do Świątka, kolega miał od niego wałki i nie był zadowolony.
Ciężko to było wystroić, do tego stopnia, że zrezygnował z nich. Nie wiem czy krzywki były nierówne czy coś.
Obrazek

4G92T- 270+Nm@3700+ 185KM@5100
YoPiciowy
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1199
Lokalizacja: Sopot
Dostał piw: 165
Auto: CA4T '92
Województwo: Pomorskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez krynix » 13 lut 2018, o 22:38

Lag większy
ale srogo jest
Obrazek
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 242
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez SR-71 » 13 lut 2018, o 23:28

Jest dobrze... :kciuk: To chyba jeden z mocniejszych Coltów w Polsce ? Brawo
SR-71
 
Posty: 7
Dostał piw: 0
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez Fighter001 » 14 lut 2018, o 08:08

Seria ledwo pojedzie 200 :lol: a tutaj wysoka 12. Jest bogato. Przy ilu kończy się skrzynia? Teraz jakieś hoosiery i na ćwiartki z nim. To auto zasłużyło na miano baby Evo, a może już Evo killer? :ok:
Fighter001
 
Posty: 127
Dostał piw: 6
Auto: CZC+T
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez krynix » 14 lut 2018, o 12:11

Na razie trzeba go obniżyć (jednak się zdecyduję) poprawić hamulce no i głowicę. potem będę myślał o oponach. Ciekawe co bym tam szerszego weszło.
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 242
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez Fighter001 » 14 lut 2018, o 14:13

Jeśli chodzi o hamulce to z tego co się orientowalem podchodzą z outlandera prawie P&P, (trzeba w tarczy wywiercic otwory bo tam jest na pięć śrub). To są zaciski dwutloczkowe a tarcza jest 292mm.
Fighter001
 
Posty: 127
Dostał piw: 6
Auto: CZC+T
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez krynix » 14 lut 2018, o 14:28

Wiem o tym i to jest w planie
poza tym tuningowych klocków do outlandera jest znacznie większy wybór niż do colta a tarcza EBC TG jest nawet tańsza niż 280 do colta (LOL)
muszę tylko znaleźć kogoś kto sensownie wywierci otwory w tarczy. Koniecznie CNC
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 242
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez konioklonio » 14 lut 2018, o 19:42

Żeby podkreślić co się z tym autem stało, wrzucam zestawienie charakterystyki seryjnego CZT(bez zwężki) oraz modowanego CZT.


Obrazek
konioklonio
Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dostał piw: 25
Auto: CZT
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez SR-71 » 14 lut 2018, o 21:31

Fajnie na tym wykresie widać do 2500rpm jaki opór w układzie robi seryjne turbo dopóki nie zacznie pompować...
SR-71
 
Posty: 7
Dostał piw: 0
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez GREGORY » 20 lut 2018, o 13:39

na pierwszych trzech biegach to chyba trakcji nie ma :o
GREGORY
Avatar użytkownika
 
Posty: 138
Dostał piw: 9
Auto: CZT
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez krynix » 20 lut 2018, o 14:24

przy tej pogodzie na suchym nie ma absolutnie żadnych problemów na trójce.
Na dwójce jest średnio ale latem powinno być ok.
krynix
Avatar użytkownika
 
Posty: 242
Dostał piw: 14
Auto: Colt CZT Ralliart Stage 2
Województwo: Mazowieckie
Góra

Krynix CZT

Postprzez GREGORY » 20 lut 2018, o 17:19

tz że moje opony chyba już czas wymienić. Chyba że są za twarde na zimę, bo jeżdżę na letnich.
GREGORY
Avatar użytkownika
 
Posty: 138
Dostał piw: 9
Auto: CZT
Województwo: Dolnośląskie
Góra

Krynix CZT

Postprzez konioklonio » 20 lut 2018, o 18:09

SR-71 napisał(a):Fajnie na tym wykresie widać do 2500rpm jaki opór w układzie robi seryjne turbo dopóki nie zacznie pompować...


To bardziej kwestia reszty modów, wydechu, dolotu, wtrysków. Na pewno daje to jakiś przyrost nawet bez doładowania.
konioklonio
Avatar użytkownika
 
Posty: 162
Dostał piw: 25
Auto: CZT
Województwo: Mazowieckie
Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 92 • Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Powrót do Seria CZ, Z oraz nowsze


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: CommonCrawl [Bot] i 0 gości

  • Strona główna forum
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy