Przejdź do zawartości

 
    Strona główna forum ‹ Nasze auta ‹ C50-C51A-C52-C58A
  • Zmień rozmiar tekstu
  • Drukuj
    • Regulamin • • • FAQ

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Modele produkowane na przełomie 1988 - 1992 roku.
Posty: 143 • Strona 3 z 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 26 wrz 2013, o 16:54

Dziękuję chłopaki za wyrazy uznania dla auta, dla mnie Colt jest "oczkiem w glowie" :) jest jeszcze dużo do zrobienia a czas pokaże co wyjdzie, w każdym razie w przewidzianych zmianach zauwazalnych z zewnatrz planuje go lekko obniżyć, założyć zakupione zaciski i tarcze 280mm na przód, zrobić polerke lakieru, może zakupić i zalożyć spoiler pod szybą taki zachodzący na boki auta...właściwie to są korekty a nie zmiany bo Colt wyglada tak jak powinnien wygladać Colt :)
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Dabadee » 26 wrz 2013, o 18:27

Będziesz na LKN przyjeżdżał? Jak się kiedyś wybierzesz to daj cynk wcześniej, wpadnę pooglądać :)
Dabadee
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 515
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 24
Auto: the power is black
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 26 wrz 2013, o 19:05

na LKN bede przyjezdzal ale pewnie dopiero na wiosne, narazie kola zdjete, auto w garazu zimuje :)
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 7 sty 2014, o 22:00

Z okazji świąt byłem chwilke w domu i postanowiłem nie marnować czasu i wykorzystując wolne dni zająłem się diagnozą nowego serduszka do Colta :)
Silnik z zewnątrz wyglądał jakby wcześniejszy właściciel systematycznie impregnował go przepracowanym olejem
Obrazek

Obrazek


po zdjeciu glowicy
Obrazek

pierwsze części po myciu
Obrazek

no i mega soft porting głowicy
Obrazek

jeszcze zdążylem pomalowac miske olejowa, umyć reszte osprzetu silnika. Po oddaniu głowicy do sprawdzenia okazało się że do wymiany prowadnice zaworow wydechowych i gniazda do szlifowania reszta normalnie planowanie i docieranie zaworow. Gorzej z dołem wał był ni w pieć ni w dziesięć wiec do pierwszego szlifu poszedl, cylindry owale i nowe pierscienie by sie już nie dotarły wiec szlif na pierwszy naprawczy, nowe nadwymiarowe tloki, pierscienie, panewki. Jak wrócę za 2 msc będzie składanie zabawek :)
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Rudolf RR » 10 sty 2014, o 19:26

Fiu, fiu, ładnie Panie działasz :) jednostka pochodzi z ecli?
Modzę, więc jestem
Rudolf RR
Avatar użytkownika
 
Posty: 134
Dostał piw: 3
Auto: CA0
Województwo: Mazowieckie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez mirc23 » 10 sty 2014, o 19:37

Czy to ważne czy Ecli ważne że Turbo :)
mirc23
 
Posty: 104
Dostał piw: 2
Auto: CJ1A
Województwo: Śląskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 10 sty 2014, o 20:12

Silnik wyjąłem z Galanta ale tam trafił właśnie z Eclipsa.
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 24 lut 2014, o 12:17

Przyszla paczka, i szlifierze w koncu maja co robic :)
Obrazek
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Schizo » 14 mar 2014, o 20:18

Jak tam prace nad autkiem?? Bo dawno nie dawałeś oznak życia ;)
Nie bądź pijawką. Rozwiązałeś problem? Podziel się rozwiązaniem na forum.

Sprawdź moje streamy ze starych i nowych gier -----> KLIKNIJ TUTAJ :)
Schizo
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika
 
Posty: 4124
Lokalizacja: Toruń
Dostał piw: 458
Auto: Grandis NA4W / Colt CZ3
Województwo: Kujawsko-pomorskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 20 mar 2014, o 21:59

Prace przerwane bo korby byly uzywane i trzeba zmienic tulejki bo maja za duzy luz....problemem jest ze tulejki beda za poltora msc, jutro jade do kolegi na, opiaskowanie i oszkielkowanie kilku rzeczy, pozniej malowanie, i bede mogl zaczac skrecanie bloku, w wolnej chwili zajme sie wycieciem walkow balansowych i skladniem glowicy, turbo oddalem dzisiaj do przerobienia na 16G. Takze Colcik nowy silnik dostanie nie wczesniej niz za 2 msc...chyba ze sie opozni bo zapowiada sie niezly zapierd... w pracy .
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez MattOmer » 22 mar 2014, o 21:19

Trzymam kciuki za projekt:)
MattOmer
Avatar użytkownika
 
Posty: 159
Lokalizacja: Łódź
Dostał piw: 1
Auto: Mitsubishi Colt c50
Województwo: Łódzkie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Jagos » 23 mar 2014, o 10:15

Wszystko cacy. Tylko po co Ci kute korby skoro masz oem tloki? oem graty smialo wytrzymuja 350-400KM. Szkoda, ze nie mieszkamy blizej siebie. Bysmy porobili poploch na drogach swoimi maszynami ;-) Podoba mi sie to, ze z glowa wszystko robisz :-)

Napisz jeszcze jakie chcesz zrobic pasowanie, jakie chcesz wsadzic panewki i pierscienie? Glowicy za dużo nie planuj. Tylko liznij. Na DSMtuners wrecz nie poleca się portingu. Te glowice są na tyle "przewiewne" ,ze im nic nie trzeba :)
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
Obrazek
Jagos
 
Posty: 417
Dostał piw: 18
Auto: Eclipse 2G GST 420/470
Województwo: Mazowieckie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 24 mar 2014, o 17:22

Tłoki też są kute Mahle, głowica tylko zabielona pod uszczelkę, a co do portingu to nie poszerzałem kanałów tylko dopasowałem pod uszczelki na dolocie i wydechu plus zrobiłem na ostrze krawędź gdzie powietrze rozchodzi się na zawory na dolocie i schodzi na wydechu tak jak na zdjęciu (to stosunkowo duzo poprawia przeplyw)
http://magnusmotorsports.com/wp-content ... Port-2.jpg
OEMowe graty chciałem zostawić ale musiałem zrobić szlif bloku i znalazłem tylko kucizne w nadwymiarze.
Panewki idą zwykle z ACL-a nie Race.
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Jagos » 26 mar 2014, o 11:54

ryba_84 napisał(a):Tłoki też są kute Mahle

A to przepraszam. Wyglądają jak OEM z góry :)
Masz zamiar 500KM wycisnąć z tego silnika?? :P Przy kuciźnie potrzeba już większego turba bo 16G jest myslę, że wprost proporcjonalne do seryjnych gratów.
1 i 2 nad wymiar nie problem dostać :P Ale mniejsza o to. Fajnie, że zakuwasz silnik- przyszłościowe rozwiązanie. Tylko pytanie do czego auto ma Ci służyć? JAk wcześniej wspomniałem seryjne graty starczą do ok 300-400KM. Dla kucizny trzeba by zastosować większe pasowanie co za tym idzie trzeba dobrze rozgrzać silnik by można było ostrzej pojeździć. Może pobierać większe ilości oleju :) W zimne dni mogą "grać" tłoki i szybko się "z ukosować" co znacznie zmniejszy zywotność silnika. Ja miałem okazję zakupić kuciznę, ale kilka mądrych głów mi to odradziło. Autem głównie jeżdżę na spoty i czasami w weekend. Czyli w roku robię może 2-3tys.km. W simie nie żałuję. Obecnie przy 0,7bara ma 224KM i powiem Ci, że przy przednionapędówce 300KM to już ostro do tego bez szpery :mrgreen: Trzymam kciuki za powodzenie projektu :)
A jeśli miałeś OEM tłoki i korby to trzeba było rozwiercić blok z 4G67 :D
Panewki rozumiem AluGlide kupiłeś? Przysłościowe były By RACE jak tłoki i korby. AluGlide wpakował bym do serii.

Widzę masz graty od Rosomaka :D
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
Obrazek
Jagos
 
Posty: 417
Dostał piw: 18
Auto: Eclipse 2G GST 420/470
Województwo: Mazowieckie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 9 kwi 2014, o 21:09

Auto ma służyć do tego co teraz czyli dupowóz używany średnio 3 razy w tygodniu i na wakacyjne wyjazdy na urlop, do tego celu wystarczy na razie 250HP, szlif był robiony na większy luz chyba piec setek, oddałem na szlif do Dziaka bo ma najlepsza opinię a i człowiek tam pracujący godny zaufania.
4G67 właśnie chce zrobić na seryjnego 4G63T, co do panewek Race zostały mi odradzone (za miekie i za szybko sie zuzywaja) jako że samochód nie będzie użytkowany do sportu. Graty rzeczywiście mam od Rosomaka, korby od niego do lekkiej przeróbki bo za duży luz na panewce sworznia tłoka.
Dziś się zabrałem za walki balansowe jeden już na kupce złomu a drugi po "kuracji odchudzajacej"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez aronwol » 10 kwi 2014, o 15:11

Mega jest ten colt, ciekawa historia :) powodzenia w dalszych planach :)
aronwol
Avatar użytkownika
 
Posty: 47
Lokalizacja: Wolsztyn
Dostał piw: 0
Auto: Colt CA0
Województwo: Wielkopolskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Jagos » 19 kwi 2014, o 09:43

Zapewne sa to korby z 7bolt-EVO a tloki z 6bolt. Tuleja tloka w 6bolt ma o ile dobrze pamietam 21mm a 7bolt i evo 22mm przez co musisz rozwiercic otwor w tlokach z 21 na 22mm. Sa zwolennicy jak i przeciwnicy takich modyfikacji. Jedni twierdza, ze to oslabia tlok inni wrecz przeciwnie. Ja jak bym wkladal korby z EVO to razem z Tlokami. Maja wiekszy CR. Co za tym idzie- wieksza moc przy seryjnym osprzecie:-)
A taki zestaw ogarnia <400KM :-) Ja sobie obiecalem, ze jesli padnie mi 4G63T to zbuduje cos czego w swiecie nie ma w budzie C5 :-)
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
Obrazek
Jagos
 
Posty: 417
Dostał piw: 18
Auto: Eclipse 2G GST 420/470
Województwo: Mazowieckie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 19 kwi 2014, o 15:06

Ja chce tylko cos szybszego od 1,8 a 2,0 pewnie szybko by sie znudzilo takze zostane na 2,0T. korby sa z 6 bolta bo oprocz tego ze 7 bolt ma wiekszy o 1mm otwor na sworzen tlokowy to i korby sa wezsze niz w 6 bolcie o 2 mm.
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez ryba_84 » 9 cze 2014, o 22:59

Ostatnio mam niewyobrażalnie mało czasu praca zajmuje mi po 12h dziennie plus dojazdy znalazłem jednak chwile na pogrzebanie i nareszcie widać jakiś mały progres :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
ryba_84
Avatar użytkownika
 
Posty: 226
Lokalizacja: Lublin
Dostał piw: 36
Auto: Colt C5x 91r 2.0T
Województwo: Lubelskie
Góra

Colt C58 budowa w toku....od 7 lat :)

Postprzez Jagos » 23 cze 2014, o 17:29

Skromne pytanko. Na co składałeś panewki? Olej czy lubrykant? I kiedy plany na odpalanie?
5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
Obrazek
Jagos
 
Posty: 417
Dostał piw: 18
Auto: Eclipse 2G GST 420/470
Województwo: Mazowieckie
Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 143 • Strona 3 z 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8

Powrót do C50-C51A-C52-C58A


Powrót do Strona główna forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: CommonCrawl [Bot] i 0 gości

  • Strona główna forum
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO Forum dla graczy