YoPiciowy napisał(a):A może tylko pierścienie zapieczone i dobra płukanka + dobry olej mu pomoże Nic nie ryzykujesz a może się uda.
Do sprawdzenia luzu musisz mieć szczelinomierz.(...) Powodzenia i trzymam kciuki, że to tylko źle wyregulowany luz
Tu masz opis z serwisówki, tylko, że dla 4G92, ale zasada jest taka sama w każdym silniku
[ Obrazek ]
Danielo napisał(a):Zawsze Ci moge polecic zaprzyjaznionego mechanika od mitsu w suchym lesie
Bardziej chodziło mi, że czarny bo płukał ten syf co został jeszcze z poprzedniego a nie, że zużytyYoPiciowy napisał(a):Czarny olej nie znaczy, że jest zużyty, po prostu tak się dzieje z olejem w silniku spalinowym, że spalanie benzyny go brudzi. Olej przy LPG np. zazwyczaj jest jasny. Spróbuj płukanki, jedyne w czym zaszkodzi to to, że usunie bród i nagary i może pojawią się wycieki- no ale to chyba dobrze skoro go chcesz ratować to warto zmienić uszczelnienia na nowe, a nie mieć uszczelnione brudem Polecam Liqui Moly Pro-Line Engine Flush.
W sumie to najprostsze z możliwych.. a nie sprawdziłem DziękiYoPiciowy napisał(a):A może linka od gazu jest za mocno napięta i go tak trzyma?
tresorex napisał(a):Musisz sobie tylko przetłumaczyć z języka okupanta
Powrót do Colt 600-800, A150-C12
Użytkownicy przeglądający ten dział: CommonCrawl [Bot] i 0 gości