Po dość długich poszukiwaniach, wreszcie jest upragniony Colt - znaczek z tyłu mówi że to wersja GLX Zakupiony od forumowicza Snipera90, teraz jest u mnie, a więc sesyjka jesienna:
Także ogólnie wygląda dość dobrze, ale nie jest bez wad, nie ma kokosów na koncie, ale trzeba będzie wygenerować teraz trochę gotówki na połatanie niebieskiego. Jestem perfekcjonistą więc wątek będzie rozwijany, bo dużo muszę poprawić, na razie tylko gotówki brak Więc na chwilę obecną zajmę się takimi rzeczami jak dziura w podłodze, zanim zima przyjdzie, oraz załatanie wydechu bo przedmuchy takie że trąbią na mnie wszystkie "m3 gtr" w podziwie Jak wpadnie gotówka jeszcze, choć przed świętami wątpię zajmę się blacharką, poprawkami lakierniczymi i tapicerskimi.
Potem zajmę się resztą, oraz może modzeniem, car audio, może nawet nowy kolor i swap na 1.6 lub 1.8? Kto wie
PS. Jak go kupiłem nie mogłem się przekonać do lotki, dziś mi się strasznie podoba
PS.2 pierwszy mod już wpadł - odkleiłem listwy boczne bo były jak Koń Rafał czyli do porzygu (z słoneczkiem co mordę cieszy i napisem tweenty ) Jako że auto i tak jest do poprawek to nie płaczę, że jedna listwa od strony kierowcy odeszła z lakierem, bo była czymś nie oryginalnym podklejana, na szczęście został podkład.
Ostatnio edytowano 15 paź 2013, o 21:00 przez Rysiek, łącznie edytowano 4 razy
Ogólnie to de gustibus, ale za bardzo w oczy się rzucało Poza tym mod w postaci grilla z siatki ze względów użytkowo-ergonomicznych nie przypadł mi do gustu więc wleci najprawdopodobniej nowy przód, a tam mocowanie blach typowe będzie.
Na "normalne" nie, ale na nowe tak, bo te parują i ciekną - brzydko sklejone, ale może uda sie je lepiej złożyć więc nie wiem. Więc smokedy zostają, a i na tył też kiedyś wlecą
Kierunki białe też będą, ale na razie są inne priorytety.
Jak grzebiesz przy lampach zawsze jest szansa że coś nie wyjdzie
mi nic nie paruje ani nie cieknie, za to albo podczas roboty spartoliłem czyli ubrudziłem czymś wewnątrz lampe od strony pasażera. Albo co jest bardziej prawdopodobne wcześniej tego nie dojrzałem a po zmianie mocniej się im przyjrzałem.
Jak weźmiesz te lampy to podgrzejesz rozłożysz i napchasz silikonu czy tam kleju i po problemie. Z drugiej strony to jest rozebranie i sklejenie to 60% roboty a tak zrobisz sobie wszystko samemu co bardziej cieszy
Wiadomo że każdy robi samochód pod siebie. Jak dla mnie to wizja snajpa była ciekawa i bardzo mi się podobała. Oczywiście zrobisz po swojemu bo to teraz Twój Colt. Jedynie mogę życzyć zadowolenia z nowego nabytku i bezawaryjności.
Ps. To tam była dziura w podłodze? czy żeś sam ją zrobił ? Bo wydawało mi się że akurat ta Cjotka to miała ładny spodzik.
Na spota do śląska nie wpadnę, bo ostatnio zaniedbałem życie okołorodzinne Natomiast na dolnośląski mam zamiar, najbliższy jaki będzie.
Poza tym na wachę już prawie nie mam, a robienie podłogi mnie czeka. Na razie nie mam komu tego powierzyć, bo nie znam nikogo "dobrego" i godnego zaufania.
Na dwoje babka wróżyła z tymi lampami, bo może faktycznie to tylko klej (silikon) chociaż od środka jest jeszcze jeden czymś upaprany, no i nie do końca jestem pewny, czy przegląd przejdą, bez tych "kapturków" czy tam soczewek zakrywających żarnik. Może ktoś ma i nie chce ich?
@Eddie: a z tyłu co masz ze światłami? Sam nie robiłeś?
@Robson: Dziury ja nie zrobiłem, za to kupiłem auto ze świadomością jej istnienia, więc luz.
Ostatnio edytowano 15 paź 2013, o 23:54 przez Rysiek, łącznie edytowano 1 raz
No to, czyli odpuszczam takie manewry, po przeczytaniu dotarło do mnie, że nie znam dnia ani godziny No i znaczniej gorzej świecą jak zrozumiałem.
A mam zamiar jeździć daleeeko w góry na wypady rowerowe, i nie chciał bym żeby nagle "gdzieś tam" zabrali mi dowód... Chyba że samą ramkę można malować, nie mówię tu o wzorkach?
Nie ma, że nie można malować, to jest tak jak z Twoimi na przodzie, musi być po prostu widać światło, a u mnie widać tak jak wcześniej, tyle że w innym kształcie Bardziej się przyczepią jak weźmiesz spray do lamp i pomalujesz je całe tak jak to często mają beemki i golfy, wygląda to już strasznie wieśniacko i za to naprawdę mogą zabrać dowód, bo często nie widać przez to świateł stopu
Owalna dziura posiada zaślepkę z tego co kojarzę, a ta okrągła jest zrobiona po to aby Ci spoiler nie odpadł
A miejsce pod radiem to wiele lat temu był schowek, ale jak w każdej CJ klapka się ułamała i wypada Ja tam wsadziłem 3 gniazda zapalniczki, a klapka leży w garażu i wszyscy są zadowoleni Ogólnie jak bd robił podświetlenie wnętrza i podwozia to zrobię tam takie 3 zabudowane gniazda zapalniczki oraz 2 przyciski do owych podświetleń