Uwaga!

Forum wzbogacone o nową funkcjonalność!
Dodaj krótki opis i link do swojego tematu na tej podstronie:
Klubowicze i ich auta

Na forum cały czas trwają prace techniczne. Prosimy o cierpliwość.

Schizo

'87Colt C15A Bydg.

Modele produkowane na przełomie 1962 - 1988 roku.

'87Colt C15A Bydg.

Postprzez mustangii » niedziela, 26 gru 2010, 01:52

Witam. Jestem swiezy na tym forum wraz z moim Col'cikiem z 1987. Jest to model C15A z silnikiem 1.2. W najblizszym czasie planuje powrzucac pare zdj. Jestem poczatkujacym mechanikiem wiec postaram sie przywrocic to autko do jak najlepszego stanu. Mam zamiar utworzyc nowy temat wraz opisami i zdj. napraw.
Obrazek [img]http://[/img]
Ostatnio edytowano niedziela, 2 sty 2011, 23:33 przez mustangii, łącznie edytowano 4 razy
mustangii
Klubowicz A15x
Klubowicz A15x

Postprzez mati_z » niedziela, 26 gru 2010, 01:56

Witamy na forum i zachęcamy do dalszej aktywności :-)
mati_z
Klubowicz
Klubowicz

Postprzez misiekwwl » niedziela, 26 gru 2010, 06:37

witaj w klubie ;-)

mustangii napisał(a):Mam zamiar utworzyc nowy temat wraz opisami i zdj. napraw

nie zakładaj nowego tematu tylko pisz tu ;-)
>>MISIEKWWL<<

Mowa jest srebrem, a milczenie owiec :P
Obrazek
misiekwwl
Moderator
Moderator

Postprzez macieekg » niedziela, 26 gru 2010, 10:00

Siemasz, fajnie kolejny "dziadek" w klubie :-)
Napisz jak wszedłeś w jego posiadanie. No i oczywiście twój temat jest tutaj :-)
Live to ride, ride to live! by
Colt CA0 1.6 I 16V
Obrazek
macieekg
Klubowicz
Klubowicz

Postprzez Pexu » niedziela, 26 gru 2010, 10:02

ho ho fajna sprawa :)
witam Cię na forum, mam nadzieję że doprowadzisz "dziadka" do pięknego stanu, powodzenia!
Pexu
Klubowicz CJx
Klubowicz CJx

Auto: Colt CJ0

Postprzez mustangii » niedziela, 26 gru 2010, 23:44

Ok. Wszystko bede pisac w tym temacie. Jestem nowy wiec wskazowki sa mi przydatne i dziekuje bardzo za nie. Co do wejscia w jego stan posiadania to jest bardzo ciekawa sprawa. A zaczela sie tak: